Caroline Zweers

workConsultant Office
location_cityBreda

phone06 – 306 57 934
linkedin.com/in/caroline-zweers
Caroline Zweers

Vacatures

Administratief Medewerker

Op maandag weet jij al precies hoe de vrijdag er uit gaat zien, namelijk; precies zoals altijd. Ben jij dat gevoel ook zo zat en ben je toe aan afwisseling? Mooi! In deze functie ga jij maar liefst drie verschillende afdelingen ondersteunen! Lees gauw verder!

access_timeFulltime location_onRoosendaal euro_symbol€2.100 tot €2.600

Customer Service Medewerker

Ben jij er helemaal klaar voor om je internationaal te ontwikkelen en heb je ook nog eens een passie voor klantencontact? Jij gaat op dagelijkse basis contact hebben met klanten van over de hele wereld, van Afrika tot het Midden-Oosten en alles wat er tussenin ligt.  Lees gauw verder!

access_timeFulltime location_onRoosendaal euro_symbol€2.300 tot €2.900

Commercieel Medewerker Binnendienst

Wil jij jezelf graag ontwikkelen binnen een jong team en vindt je het belangrijk om je steentje bij te dragen aan een duurzame toekomst? Als je daarnaast ook nog een passie hebt voor organisch eten en superfoods, is dit dé baan voor jou!

access_timeFulltime location_onTerneuzen euro_symbol€2.200 tot €2.700

Junior Accountmanager

Kunnen de ontwikkelingen in de autobranche jou niet snel genoeg gaan en kan je niet wachten tot auto’s door de straten vliegen? Dan moet je helaas nog even wachten. Maar als je een passie hebt voor elektrische auto’s en ook nog eens klaar bent om jezelf te bewijzen als Junior Accountmanager kan deze baan niet aan jou voorbij gaan! Lees gauw verder!

access_timeFulltime location_onRegio 's-Hertogenbosch euro_symbol€2.300 tot €2.800
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Rebecca (HR Medewerker)

In 2016 heeft Rebecca haar Mastersopleiding Rechtsgeleerdheid succesvol afgerond. Tijdens haar studie is zij onder meer werkzaam geweest als vrijwilliger in de rechtswinkel en rechtsbijstand. Hier bestonden haar taken voornamelijk uit het voeren van intakegesprekken met cliënten, probleemanalyse, het bijwonen van hoorzittingen en het verstrekken van juridisch advies. In haar huidige functie als HR assistent is zij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de recruiters van een grote bankketen. Hier bestaan haar dagelijkse werkzaamheden uit het opstellen en uitzetten van vacatures, het inplannen van sollicitatiegesprekken en het eerstelijns contact met de recruiters, klanten en sollicitanten. Momenteel is Rebecca op zoek naar een allround HR functie, waarbij verzuimbegeleiding, werving en selectie, arbeidsvoorwaarden en algemene administratie aan bod komen. Zij werkt het liefst met een divers takenpakket, met het accent op arbeidsrechtelijke vraagstukken.

Rebecca is een enthousiaste jongedame, die vrolijkheid en energie uitstraalt. Voor haar is het sociale aspect aan een baan heel belangrijk. Dankzij haar ervaring in de juridische wereld heeft zij zeer brede kennis van het arbeidsrecht en recente ontwikkelingen op dit gebied. Haar passie voor het menselijke en sociale aspect blijkt uit haar jaren als vrijwilliger bij de rechtswinkel en uit haar huidige functie, die voornamelijk draait om het contact met collega’s en kandidaten. In een team is Rebecca een opgewekte, hardwerkende collega die altijd klaarstaat om teamgenoten te ondersteunen. Daarnaast is zij leergierig en heeft een sterke wil om door te groeien, wat goed te zien is aan haar afgeronde en huidige studies. Dit komt ook naar voren uit het feit dat zij bij al haar functies op eigen initiatief uitgebreidere werkzaamheden op zich heeft genomen. Rebecca is ook bijzonder betrokken; het liefst begeleidt zij processen eigenhandig van A-Z om zo cliënten en klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Met haar kennis is zij een echte aanwinst voor iedere HR afdeling.

Rebecca heeft één maand opzegtermijn, een salarisindicatie van €2.300,- bruto per maand en is 32 uur per week beschikbaar.

location_onTilburg createWO person26 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Amanda (Management Assistant)

Amanda heeft ruim 20 jaar werkervaring opgedaan in diverse rollen, waaronder officemanager, directiesecretaresse en administratief ondersteuner. Hier bestonden haar dagelijkse werkzaamheden onder andere uit het doorvoeren van reserveringen en het beheren van de agenda’s van verschillende MT leden. Daarnaast heeft zij zich bezig gehouden met verschillende HR-gerelateerde taken, waaronder het bijhouden van het verzuim, de werving en selectie van nieuwe medewerkers en het bijhouden en verlengen van lopende arbeidscontracten. Tijdens haar functie als management assistent komen haar administratieve en communicatieve vaardigheden goed tot hun recht, dankzij haar ervaring met het inplannen en voeren van sollicitatie- en functioneringsgesprekken en administratieve ondersteuning van zowel haar eigen afdeling als van het MT. Vanwege de situatie dat er bij haar huidige werkgever geen vaste contracten meer kunnen worden aangeboden, is Amanda op zoek naar een soortgelijke functie als management secretaresse of officemanager voor 24 uur per week.

Amanda is een sportieve dame die veel waarde hecht aan loyaliteit naar het bedrijf. Dit komt ook wel duidelijk naar voren uit haar eerste werkgever, waar zij ruim 19 jaar werkzaam is geweest. Daarnaast gaat Amanda nauwkeurig te werk en ontwikkelt zij zich graag door. Dit blijkt ook wel uit het feit dat zij bij haar werkgevers altijd intern heeft kunnen doorstromen en nieuwe rollen op zich kon nemen.  Wij hebben haar leren kennen als een zorgzame dame, die energie krijgt van het werken met een jong, dynamisch team, zoals zij momenteel doet met studenten en hun leraren.  

Amanda is in overleg voor 24 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €3.100,- bruto per maand, op basis van 40 uur.

location_onEtten-Leur createHBO person45 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Lisa (HR Adviseur)

Na haar Bachelor opleiding Human Resources Management succesvol te hebben afgerond is Lisa aan de slag gegaan als HR administrator. Hier heeft zij in de afgelopen drie jaar ervaring opgedaan met onder andere de administratieve verwerking van de volledige in, door- en uitstroom van medewerkers en het registreren en begeleiden van het verzuim binnen de organisatie. Daarnaast is zij verantwoordelijk geweest voor het verstrekken van rapportages voor het MT en was zij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers. Na reorganisaties in het bedrijf is Lisa verantwoordelijk geworden voor de HR afdeling op zowel operationeel als strategisch niveau. Het verstrekken van advies richting management omtrent verzuim, het uitzetten en invullen van vacatures, juridische risico’s en het opstellen van dossiers behoren ook tot haar dagelijkse werkzaamheden. Op dit moment is Lisa latent op zoek naar een nieuwe functie als HR adviseur. Haar voorkeur gaat uit naar een functie waarin zij kan samenwerken met collega’s en verzuimbegeleiding centraal staat.

Dankzij haar jaren ervaring binnen deze grote organisatie staat Lisa stevig in haar schoenen. Haar ruime ervaring in begeleiding op het gebied van verzuim en verbeteringstrajecten geven goed weer hoe belangrijk het menselijke aspect voor haar is in een HR functie. Hier in zijn het opbouwen van een goede band met medewerkers en het zien van verbetering zaken waar zij veel energie uit haalt. Ze biedt een luisterend oor voor alle medewerkers binnen het bedrijf en is flexibel, wat ook wel blijkt uit het feit dat zij ervoor kiest twee dagen per week bij de medewerkers te zitten in plaats van op kantoor. Lisa is een echte aanpakker die haar mannetje staat bij het verstrekken van advies richting het management. Dit blijkt echter ook uit het feit dat zij in haar eerste baan is doorgegroeid naar eindverantwoordelijke voor de HR afdeling, ter ondersteuning van een team van ongeveer 350 medewerkers. Als collega is Lisa iemand die voor haar collega’s klaarstaat en altijd bereid is met hen te sparren over lopende zaken.    

Lisa heeft een opzegtermijn van één maand, is 36 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €3.300,- bruto per maand, op basis van 40 uur.

location_on's-Hertogenbosch createHBO person28 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Lieke (Management Assistant)

Lieke heeft dertig jaar ervaring, waaronder office management en verscheidene management functies binnen de hotelbranche. In deze rollen heeft zij veel ervaring opgedaan met onder andere het opzetten van administratieve projecten voor procesverbetering, het samenstellen en aansturen van haar eigen team en de gehele administratie. Dit liep uiteen van financiële administratie, personeelsadministratie en is zij regelmatig onderdeel geweest van het management team. Daarnaast heeft Lieke de afgelopen vier jaar ervaring opgedaan een rol waarbij het overbrengen van kennis en het aansturen van leerlingen centraal staan. Momenteel is Lieke op zoek naar een functie als office manager. Haar voorkeur gaat uit naar een functie met een grote diversiteit in taken, waar haar organisatorische talenten goed uit de verf komen.

Dankzij haar ervaring staat Lieke stevig in haar schoenen. Zij is gewend de verbindende factor te zijn binnen het bedrijf en het management op alle benodigde vlakken te ondersteunen. Verder is Lieke erg sterk op het gebied van plannen en organiseren. Dit is vooral ontwikkeld tijdens haar rol als afdelingsmanager, bij het inplannen van haar eigen afdeling. Haar flexibele instelling blijkt ook wel uit het feit dat zij in haar eerste functie binnen drie jaar is doorgegroeid tot manager en zij veelal binnen de organisaties rollen heeft opgepakt die niet tot haar eigen functie behoorden. Lieke komt op ons over als een proactieve dame, die de uitdaging in haar baan opzoekt door middel van het opzetten van grote projecten. Hierdoor is zij ook in staat de leiding te nemen in verscheidene situaties.

Lieke is niet gebonden aan een opzegtermijn, is in overleg 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €3.300,- bruto per maand op basis van 40 uur.

location_onBreda createHBO person49 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven