Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Van Breda en van Financieel. Juna is doelgericht, direct en een ontdekker. Kom je in je eigen zoektocht een vacature tegen? Laat het haar weten, want dan zorgen jullie er samen voor dat jij daar terecht komt. Nog geen passende vacature tegengekomen? Dankzij een groot netwerk vindt zij de perfecte match voor jou. Wat Juna verder aanbiedt? Poen! Omdat zij open en eerlijk met jouw nieuwe werkgever onderhandelt over wat je waard bent. Bel, app of mail voor meer info!


Vacatures

Deze diverse en uitdagende functie biedt jou niet alleen veel doorgroeimogelijkheden, maar ook de kans om jezelf in een razend tempo te ontwikkelen door middel van verschillende opleidingsmogelijkheden, trainingen en cursussen. Je krijgt er een hecht en collegiaal team aan collega’s bij en de sfeer op het kantoor is erg prettig. Klinkt dit iets voor jou? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onRegio Breda euro_symbol€2.800 tot €3.800
Binnen deze jonge en dynamische organisatie krijg jij de kans om jezelf in een razend tempo te ontwikkelen en zijn er tal van doorgroeimogelijkheden. Er worden diverse cursussen aangeboden en er zijn ook opleidingsmogelijkheden binnen het bedrijf. Daarnaast ben je onderdeel van een jong en modern team waar meerdere keren per jaar toffe uitjes voor worden georganiseerd. Al enthousiast? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onGiessen euro_symbol€2.300 tot €2.700
Je steentje bijdragen aan zowel de samenleving als binnen de organisatie zelf, dat is binnen dit bedrijf zeker mogelijk. Het tonen van initiatief wordt binnen deze organisatie erg gewaardeerd. Daarnaast kun jij jezelf ontwikkelen door middel van verschillende trainingen en opleidingsmogelijkheden en krijg je veel vrijheid in je werkzaamheden. Klinkt dit iets voor jou? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onNieuwendijk euro_symbol€2.500 tot €3.000
Binnen deze organisatie krijg jij de kans door middel van een traineeship jezelf binnen twee jaar tijd te ontwikkelen tot een ware finance professional. Ook door middel van diverse en uitdagende werkzaamheden, verschillende opdrachten en persoonlijke begeleiding. Daarnaast biedt deze organisatie veel doorgroeimogelijkheden en heerst er een prettige werksfeer op kantoor.

access_timeFulltime location_onRoosendaal euro_symbol€2.600 tot €3.200
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

David heeft de afgelopen 2,5 jaar ervaring opgedaan als assistent controller. In 2017 is David begonnen bij een bouwbedrijf waar hij verantwoordelijk was het opstellen en rapporteren van periodecijfers voor verschillende bv's, het opstellen van de jaarafsluiting en het uitvoeren van diverse belastingen. In november 2018 besloot David de overstap te maken naar een productiebedrijf omdat hij zijn plafon had bereikt bij zijn huidige werkgever. Bij dit productiebedrijf is David aan de slag gegaan als Junior Financial Officer. In deze rol is David verantwoordelijk voor het opstellen en rapporteren van periodecijfers, de jaarafsluiting en het voeren van diverse belastingaangiftes. Daarnaast is David verantwoordelijk voor de salarisadministratie en voor het verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie. David voert zijn werkzaamheden met veel plezier uit, echter wilt hij graag zijn horizon verbreden op het gebied van werk. Daarom is David op zoek naar een volgende uitdaging als assistent controller.

David is een sociale en ambitieuze jongeman. Hij is erg leergierig en hij maakt nieuwe informatie zich ook snel eigen. David gaat altijd erg nauwkeurig te werk en hij heeft een goed oog voor detail. Hierdoor ziet hij snel verbanden en kan hij snel schakelen. Zijn collega's beschrijven hem als collegiaal, hij helpt graag anderen en heeft een prettige maar directe aanpak. 

David heeft een opzegtermijn van twee maanden en een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. 
location_onBreda createHBO person31 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Eduard heeft in zijn carrière verschillende rollen op zich genomen. Hij is begonnen als Assistent Accountant waar hij verantwoordelijk was voor de jaarrekeningen en het opstellen van verschillende fiscale aangiften. Hierna is Eduard aan de slag gegaan als Account Handler waar hij verantwoordelijk was voor het opmaken en controleren van bedrijfsmatige verzekeringspolissen. In mei 2019 besloot Eduard de overstap te maken naar het bedrijfsleven en momenteel is hij werkzaam als allround boekhoudkundig medewerker. Hier is Eduard verantwoordelijk voor de dagelijkse bank, inkoop en verkoop administratie van 15 entiteiten. Daarnaast houdt Eduard zich bezig met controle en treasury werkzaamheden zoals de maandafsluiting en het opstellen van management rapportages. Eduard is tevens het eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit interne en externe partijen. Eduard voert zijn werkzaamheden met veel plezier uit, echter loopt deze interim opdracht bijna op zijn eind. Om deze reden is Eduard op zoek naar een volgende uitdaging als assistent controller.

Eduard is een rustige sociale man die erg analytisch is ingesteld. Hij let altijd erg op de details waardoor hij snel patronen ziet die andere niet zien. Daarnaast gaat Eduard altijd erg accuraat te werk, hij doet liever ergens iets langer over en dat het goed is dan da hij het snel afraffelt. Door zijn collega's wordt hij omschreven als collegiaal omdat hij graag andere helpt. Eduard is erg resultaatgericht en is dan ook heel goed met time management. Hij is erg leergierig en wilt zichzelf graag altijd blijven ontwikkelen.

Eduard is per 1 maart beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op basis van fulltime. 

location_onZevenbergen createHBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Martine inmiddels 20 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Ze is voornamelijk actief geweest in logistieke organisaties en op de financiele administratie. Binnen de logistieke organisaties was Martine onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van verlandingsgegevens, het afboeken van transportgegevens, het opstellen van vrachtdocumenten, het onderhouden van contact met transporteurs en het bijvhouden van de voorraadgegevens. Ook het verwerken van offertes en het opstellen van transportductment kwam binnen deze logistieke organisaties veelvuldig aanbod. In haar financiele rollen was Martine vooral verantwoordleijk voor het registreren, verwerken en controleren van facturaties, het uitwerken van offertes, het inboeken van dagstaten, uren kilomterdeclaraties. Hiernaast droeg zij ook zorg voor het debiteurenbeheer, het verzorgen van de incassotrajecten en de gehele financiele administratie. Door een reorganisatie is de functie van Martine komen te vervallen, wat er toe heeft geleid dat zij nu op zoek is naar een nieuwe uitdaging als Logistiek of Administratief Medewerker.

Martine is zeer resultaatgerichte dame met ruime ervaring in zowel de logisieke- als financiele administratie. Martine wordt gekenmerkt door haar enorme drive, haar snelheid om zich informatie eigen te maken en haar brede inzetbaarheid. Daarnaast gaat Martine zeer nauwkeruig te werk, een eigenschap die van groot belang is in de financiele administratie. Martine gaat elke administratieve uitdaging met een fris blik tegemoed en stopt niet tot zij deze tot volle tevredenheid heeft volbracht.

Martine is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

location_onBergen op Zoom createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Mark is sinds 2005 werkzaam als controller bij een groot leveranciersbedrijf van verwarmingsapparatuur. In deze functie neemt hij zowel het financial als business control gedeelte op zich. Zijn voornaamste verantwoordelijkheden zijn het opstellen van management rapportages, het vaststellen van de KPI's en het opstellen van de maand-, kwartaal- en jaarrapportages. Tevens is Mark de sparringpartner van het management en stelt hij de budgettering en forecasts op die hij aan het management presenteert. Mark verzorgt de belasting aangifte en de verzekeringen en is verantwoordelijk voor het schrijven en presenteren van de AO en IC's. Mark voert zijn werk met veel plezier uit, echter is hij toe aan een nieuwe omgeving. Daarom is Mark op zoek naar een volgende uitdaging als controller.

Mark is een sociale man die erg collegiaal en leergierig is. Hij pakt taken van andere over als deze er zelf niet aan toe komen en vindt het dan ook altijd leuk om nieuwe dingen te leren. Hij gaat altijd heel precies te werk en is erg analytisch, daarom legt hij snel verbanden en kan hij snel schakelen. Mark weet echt van aanpakken en hij geeft altijd de volle honderd procent. Hij kan goed zelfstandig te werk gaan maar vindt het echter wel fijn om een sparringpartner te hebben.

Mark heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 4.000,- bruto per maand.

location_onStanddaarbuiten createHBO person48 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Meer kandidaten weergeven