Van Breda en van Financieel. Juna is doelgericht, direct en een ontdekker. Kom je in je eigen zoektocht een vacature tegen? Laat het haar weten, want dan zorgen jullie er samen voor dat jij daar terecht komt. Nog geen passende vacature tegengekomen? Dankzij een groot netwerk vindt zij de perfecte match voor jou. Wat Juna verder aanbiedt? Poen! Omdat zij open en eerlijk met jouw nieuwe werkgever onderhandelt over wat je waard bent. Bel, app of mail voor meer info!


Vacatures

Je vindt het leuk om met cijfers bezig te zijn en om diversiteit in je functie te hebben. Door de uitgebreide rol als Administrateur krijg je die kans. Daarnaast kan je jezelf continu blijven ontwikkelen door het volgen van een opleiding of cursus. Dit alles ervaar je binnen een platte en informele organisatie. Word je al enthousiast? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onCapelle aan den IJssel euro_symbol€2.500 tot €3.000
Met cijfers werken is jouw ding, want hier houd je jezelf bezig met de gehele financiële administratie van A tot Z. Dit ervaar je binnen een collegiale en informele sfeer. Daarnaast zijn er tal van ontwikkelingsmogelijkheden zoals een goede studieregeling of het volgen van een cursus. Klinkt dit al interessant? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onCapelle aan den IJssel euro_symbol€2.500 tot €3.000
Jij bent klaar voor een tweede stap in je carrière en vindt het belangrijk om jezelf continu te blijven ontwikkelen. Bij deze informele en moderne organisatie krijg jij die kans. Daarnaast krijg je er een gezellig en collegiaal team aan collega’s bij, die elke vrijdagmiddag samen toosten op de week met een borrel. Word je al enthousiast? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onRegio Hoeksche Waard euro_symbol€3.000 tot €3.500
Een jong en ambitieus bedrijf met echte Brabantse gezelligheid. Elke week een borrel, meerdere uitjes per jaar en ook buiten werktijd kunnen jouw toekomstige collega’s het goed met elkaar vinden. Oh ja; en vergeet de bourgondische lunch niet die elke dag gratis wordt verzorgd! Daarnaast wordt er binnen de organisatie ook veel tijd en aandacht besteed aan ontwikkeling door middel van cursussen, events en conferenties. Klinkt het al interessant? Lees dan snel verder.

access_timeFulltime location_onDen Bosch euro_symbol€2.500 tot €3.500
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Eduard heeft in zijn carrière verschillende rollen op zich genomen. Hij is begonnen als Assistent Accountant waar hij verantwoordelijk was voor de jaarrekeningen en het opstellen van verschillende fiscale aangiften. Hierna is Eduard aan de slag gegaan als Account Handler waar hij verantwoordelijk was voor het opmaken en controleren van bedrijfsmatige verzekeringspolissen. In mei 2019 besloot Eduard de overstap te maken naar het bedrijfsleven en momenteel is hij werkzaam als allround boekhoudkundig medewerker. Hier is Eduard verantwoordelijk voor de dagelijkse bank, inkoop en verkoop administratie van 15 entiteiten. Daarnaast houdt Eduard zich bezig met controle en treasury werkzaamheden zoals de maandafsluiting en het opstellen van management rapportages. Eduard is tevens het eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit interne en externe partijen. Eduard voert zijn werkzaamheden met veel plezier uit, echter loopt deze interim opdracht bijna op zijn eind. Om deze reden is Eduard op zoek naar een volgende uitdaging als assistent controller.

Eduard is een rustige sociale man die erg analytisch is ingesteld. Hij let altijd erg op de details waardoor hij snel patronen ziet die andere niet zien. Daarnaast gaat Eduard altijd erg accuraat te werk, hij doet liever ergens iets langer over en dat het goed is dan da hij het snel afraffelt. Door zijn collega's wordt hij omschreven als collegiaal omdat hij graag andere helpt. Eduard is erg resultaatgericht en is dan ook heel goed met time management. Hij is erg leergierig en wilt zichzelf graag altijd blijven ontwikkelen.

Eduard is per 1 maart beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op basis van fulltime. 

location_onZevenbergen createHBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Martine inmiddels 20 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Ze is voornamelijk actief geweest in logistieke organisaties en op de financiele administratie. Binnen de logistieke organisaties was Martine onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van verlandingsgegevens, het afboeken van transportgegevens, het opstellen van vrachtdocumenten, het onderhouden van contact met transporteurs en het bijvhouden van de voorraadgegevens. Ook het verwerken van offertes en het opstellen van transportductment kwam binnen deze logistieke organisaties veelvuldig aanbod. In haar financiele rollen was Martine vooral verantwoordleijk voor het registreren, verwerken en controleren van facturaties, het uitwerken van offertes, het inboeken van dagstaten, uren kilomterdeclaraties. Hiernaast droeg zij ook zorg voor het debiteurenbeheer, het verzorgen van de incassotrajecten en de gehele financiele administratie. Door een reorganisatie is de functie van Martine komen te vervallen, wat er toe heeft geleid dat zij nu op zoek is naar een nieuwe uitdaging als Logistiek of Administratief Medewerker.

Martine is zeer resultaatgerichte dame met ruime ervaring in zowel de logisieke- als financiele administratie. Martine wordt gekenmerkt door haar enorme drive, haar snelheid om zich informatie eigen te maken en haar brede inzetbaarheid. Daarnaast gaat Martine zeer nauwkeruig te werk, een eigenschap die van groot belang is in de financiele administratie. Martine gaat elke administratieve uitdaging met een fris blik tegemoed en stopt niet tot zij deze tot volle tevredenheid heeft volbracht.

Martine is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

location_onBergen op Zoom createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Tim is in zijn carrière doorgegroeid van invoice controller naar invoice manager. Als invoice manager is Tim verantwoordelijk voor het managen van de invoicing afdeling binnen Noord-Europa voor een internationale dienstverlener voor engineers en technologie. In deze rol geeft Tim leiding aan 28 FTE waarvan hij in Nederland 13 mensen direct aanstuurt en in de rest van Noord-Europa 15 werknemers aanstuurt. Tim is verantwoordelijk voor het synchroniseren van de processen binnen de regio en voor het behalen van de invoice volume en reveneue recognition targets. Tevens is Tim verantwoordelijk voor het begeleiden van de migratie naar het nieuwe ERP systeem SAP ByD. Tim voert zijn werkzaamheden met veel plezier uit, echter is hij toe aan een nieuwe omgeving. Om deze reden is Tim op zoek naar een volgende uitdaging als manager.

Tim is een rustige en sociale man die altijd erg gestructureerd en nauwkeurig te werk gaat. Hij let erg op details en vind het belangrijk om duidelijkheid te bieden richting zijn team. Door zijn duidelijke communicatie ervaren zijn collega's de functioneringsgesprekken als erg prettig. Tim is communicatief heel sterk en heeft de laatste jaren zich sterk ontwikkeld in situationeel leiding geven. Hierdoor kan hij zich makkelijk aanpassen aan verschillende karakters en weet hij goed en duidelijk te communiceren op verschillende management niveaus. Tim wilt zichzelf altijd blijven ontwikkelen, dit doet hij bijvoorbeeld door middel van verschillende cursussen te volgen die gericht zijn op management. Naast dat Tim goede manager kwaliteiten bezit is hij analytisch erg sterk en heeft hij een goed cijfermatig inzicht, waardoor hij snel verbanden legt. Met zijn hands-on mentaliteit, ervaring en expertise is Tim een echte aanwinst.

Tim heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 4.800,- bruto per maand.

location_onBreda createHBO person35 jaar euro_symbol€4.500 tot €5.000
Mark is sinds 2005 werkzaam als controller bij een groot leveranciersbedrijf van verwarmingsapparatuur. In deze functie neemt hij zowel het financial als business control gedeelte op zich. Zijn voornaamste verantwoordelijkheden zijn het opstellen van management rapportages, het vaststellen van de KPI's en het opstellen van de maand-, kwartaal- en jaarrapportages. Tevens is Mark de sparringpartner van het management en stelt hij de budgettering en forecasts op die hij aan het management presenteert. Mark verzorgt de belasting aangifte en de verzekeringen en is verantwoordelijk voor het schrijven en presenteren van de AO en IC's. Mark voert zijn werk met veel plezier uit, echter is hij toe aan een nieuwe omgeving. Daarom is Mark op zoek naar een volgende uitdaging als controller.

Mark is een sociale man die erg collegiaal en leergierig is. Hij pakt taken van andere over als deze er zelf niet aan toe komen en vindt het dan ook altijd leuk om nieuwe dingen te leren. Hij gaat altijd heel precies te werk en is erg analytisch, daarom legt hij snel verbanden en kan hij snel schakelen. Mark weet echt van aanpakken en hij geeft altijd de volle honderd procent. Hij kan goed zelfstandig te werk gaan maar vindt het echter wel fijn om een sparringpartner te hebben.

Mark heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 4.000,- bruto per maand.

location_onStanddaarbuiten createHBO person48 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Meer kandidaten weergeven