Vacatures

Word jij enthousiast van secuur werken en kan je snel schakelen? Word dan Administratief Medewerker! Voor een logistiek dienstverlener ben ik op zoek naar een kandidaat die het leuk vindt een breed administratief takenpakket te hebben! Wil jij je aansluiten bij dit gezellige team? Dan ben ik op zoek naar jou! Lees snel verder.
access_timeFulltime location_onNijmegen euro_symbol€2.300 tot €2.600
Ben jij iemand die graag zelf de touwtjes in handen heeft? Ga dan aan de slag als Planner Personenvervoer! Het plannen van ritten en het contact houden met chauffeurs, jij bent verantwoordelijk hiervoor! Spreekt je dit aan? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.300 tot €3.200
Je hebt je diploma behaald en je wilt graag je eerste baan in de logistiek gaan starten. Wat leuk! Maar waar ga je beginnen? Soms is het lastig om jezelf te oriënteren op de banenmarkt, omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Wij kijken graag met je mee welke baan het beste bij jou past. Daar ligt ons specialisme! Wil je bij mij op kennismakingsgesprek komen? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.100 tot €2.600
Wil jij je kwaliteiten als planner inzetten? Voor een informeel familiebedrijf ben ik op zoek naar een Logistiek Planner. Wil jij werken in een gezellig team bij een snelgroeiende organisatie? Plan dan deze functie in je agenda en lees snel verder!

access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.500 tot €3.100
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

In 2021 is Kyle gestart als Planner. In deze rol was ze verantwoordelijk voor het maken van dagplanningen voor monteurs en het administratief verwerken van klantafspraken. Momenteel werkt Kyle als Inhouse Recruiter. Dagelijks werft ze nieuwe kandidaten, voert ze intakegesprekken en onderhoudt ze de bijbehorende administratie. Ze stelt contracten op en begeleidt kandidaten voor en na het gehele inwerktraject. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het verwerken van ziekmeldingen en het voeren en verwerken van verzuimgesprekken. Momenteel kan Kyle haar werk niet combineren met haar studie. Om deze reden is zij op zoek naar een functie voor 32 uur per week. Wanneer Kyle haar studie heeft afgerond, wil ze wel graag 40 uur per week gaan werken. Ze is op zoek naar een functie als Administratief Medewerker.

Kyle heeft een passie voor administratie. Goede kwaliteit werk leveren geeft haar energie! Ze kent een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en wilt pas naar huis wanneer het werk daadwerkelijk af is. Ze weet perfect waar de prioriteiten liggen en kan snel schakelen in dynamische situaties. Kyle straalt ook van nature leiderschap uit, collega’s komen naar haar toe met vragen en voelen zich prettig bij haar. Hierdoor weet Kyle ook perfect andere collega’s aan te sturen wanneer het werk dit nodig heeft.

Kyle heeft een salarisindicatie van € 2.500,- per maand, gebaseerd op 40 uur per week. Ze is 32 uur per week beschikbaar en heeft een opzegtermijn van één maand.  

 

location_onArnhem createMBO person28 jaar
Julia heeft al meer dan 15 jaar ervaring in de logistiek. In 2018 is zij gestart als Administratief Medewerker Chauffeursbalie, waar zij onder andere verantwoordelijk was voor het ontvangen en begeleiden van chauffeurs en het verwerken van data verwerken. Momenteel werkt Julia als Administratief Medewerker Weegbrug. In deze functie zorgt zij voor het wegen van inkomende en uitgaande vracht en het opstellen van bijbehorende transport documenten. Ze is het eerste aanspreekpunt van klanten en chauffeurs. Julia houdt ervan dat elke dag in de logistiek anders is. Ze weet van tevoren nooit wat ze kan verwachten en daar haalt zij haar plezier uit! Momenteel mist ze de zekerheid in haar werk. Ze wenst een baan voor langere tijd, waar ze zich kan settelen. Julia is op zoek naar een functie als Logistiek Administratief Medewerker of als Transport Planner.

Julia is een hard werkende dame, ze gaat pas naar huis als het werk af is! Ze is erg behulpzaam. Wanneer een collega hulp nodig heeft, staat ze meteen klaar. Ze motiveert en activeert collega’s om het beste uit de werkdag te halen. Dit doet ze allemaal met een glimlach, spontaniteit komt bij haar vanzelf! Julia is in staat haar hoofd koel te houden in een dynamische werkomgeving. Ze gaat gestructureerd te werk en kan zich gemakkelijk aanpassen als de planning veranderd.

Julia heeft een salarisindicatie van € 2.600,- per maand en is 40 uur per week beschikbaar. Ze is per direct beschikbaar.
location_onGeldermalsen createMBO person55 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Marjo heeft in haar carrière veel administratieve ervaring opgedaan. In 1998 is zij bij een bank begonnen als cliënt adviseur, waar zij verantwoordelijk was voor verkoop en adviesgesprekken en de daarbij behorende administratie. Vervolgens is ze doorgegroeid tot Intern accountmanager Private Banking. In deze functie beheerde zij haar klanten portefeuille, stelde ze offertes en opdrachten op en verzorgde ze de administratieve taken. Marjo heeft in haar huidige baan weinig ontwikkelingsmogelijkheden en heeft daardoor weinig uitdaging. Ze is op zoek naar een functie als Binnendienst Medewerker.

Marjo is een harde werker, maar kent wel tijd voor een lolletje. Hierdoor is ze ook de vrolijke noot op de afdeling! Ze kent een hoog verantwoordelijkheidsgevoel want ze staat ervoor om kwaliteit te leveren. Wanneer er tegenslagen zijn, zet ze toch altijd door om een goed resultaat te behalen. Marjo is stressbestending, in dynamische situaties houdt ze perfect het overzicht en kan ze snel schakelen.

Marjo heeft een salarisindicatie van € 3.100,- per maand, gebaseerd op 40 uur per week. Ze is 32 uur per week beschikbaar en heeft een opzegtermijn van één maand.
location_onOmgeving Nijmegen createMBO person51 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
In 2010 is Leon begonnen als Logistiek medewerker. In deze functie was hij verantwoordelijk voor onder andere het in ontvangst nemen en inboeken van goederen, het aanmelden van zendingen en het verpakken van producten. Leon zorgde ervoor dat de paklijsten en invoices dagelijks gecontroleerd werden. Ook maakte hij de papieren in orde voor zendingen buiten de Europese Unie. Wanneer er materialen bijbesteld moesten worden, deed Leon dit ook. Hij zorgde voor het volledige voorraadbeheer. Door een reorganisatie en uiteindelijke sluiting van het filiaal is Leon op zoek naar een nieuwe uitdaging. Leon wilt graag werken als Customer Service medewerker binnen de logistiek.

Leon werkt graag in een dynamische werkomgeving waar er hard gewerkt wordt, maar waar er ook tijd is voor een grapje. Hij werkt gestructureerd, hij deelt zijn werk op en weet prioriteiten te stellen. Hij houdt de kwaliteit hoog door voor zichzelf zijn werk te controleren. Leon heeft een echte aanpakkersmentaliteit, wanneer er iets geregeld moet worden, pakt hij dit meteen op. Leon is stressbestendig, in drukke situaties houdt hij perfect het overzicht en kan hij snel schakelen. Daarnaast vindt hij het leuk om zijn kennis te vergroten en om te leren van anderen.

Leon heeft een salarisindicatie van € 2.800,- per maand en is 40 uur per week beschikbaar. Hij is per direct beschikbaar.

location_onNijmegen createMBO person36 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven