''Connect met je collega’s. Je ziet de mensen waarmee je werkt zo veel. Als dat klikt, dan is de helft van je werkgeluk al binnen!'' 

 

Mijn favoriete momenten zijn wanneer een kandidaat mij belt als hij of zij net klaar is met het eerste gesprek bij een eventuele werkgever en ze mega enthousiast zijn. Dat is echt tof! 

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Recruitment Consultant Logistiek neem ik u graag werk uit handen om die ene perfecte kandidaat te vinden. Hiervoor zet ik dan ook al mijn beschikbare bronnen in. Verder draai ik nergens omheen en doe ik me niet anders voor dan wie ik ben. Dus, krijgt u die ene lastige vacature niet vervuld of bent u op zoek dé ideale match voor uw bedrijf? Neem dan gauw contact op met mij via bovenstaande contactgegevens. 

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Bij mij ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar werkgeluk! Wanneer ik voor jou aan de slag ga als Recruitment Consultant zal ik altijd realistisch te werk gaan. Ik beloof niks waar ik niet aan kan voldoen en ik ben altijd eerlijk. Neem contact met mij op wanneer je toch wat aspecten mist in je huidige baan maar net niet de vinger kunt leggen op wat er precies ontbreekt. We zoeken dan samen uit waar jij behoefte aan hebt in een baan. Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen.


Vacatures

€2.600 tot €3.300
Sta jij te popelen om aan de slag te gaan als Logistiek Planner? Fantastisch! Bij deze werkgever staan ze te trappelen om je alle ins en outs van het vak bij te brengen en je om te vormen tot een echte expert. Benieuwd naar wat deze kans nog meer voor jou in petto heeft? Dat begrijp ik helemaal! Klik snel op de vacature en ontdek meer.
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.600 tot €3.300
€3.400 tot €4.100
Ben jij klaar om met jouw leidinggevende skills het warehouse en de productie naar een hoger niveau te tillen? Fantastisch! Als Supervisor Logistiek en Productie krijg je de kans om processen te optimaliseren en de functie volledig eigen te maken. Benieuwd naar wat deze rol nog meer te bieden heeft? Lees snel verder.
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€3.400 tot €4.100
€3.000 tot €3.900
Ben jij op zoek naar een dynamische rol als Logistiek Coördinator bij een productiebedrijf waar jouw bijdrage ontzettend belangrijk is in het logistieke proces? Fantastisch! Naast aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bieden ze hier ook volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Lees snel verder voor meer informatie.
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€3.000 tot €3.900
€2.600 tot €3.300
Zie jij jezelf als Transportplanner werken bij een internationaal logistiek dienstverlener? Mooi, dan heb ik iets voor jou. Een brede functie waar jij veel kan leren en ook nog een ontzettend gezellig team. Benieuwd? Lees dan snel de vacature verder.
access_timeFulltime location_onNijmegen euro_symbol€2.600 tot €3.300
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Joep is al 14 jaar werkzaam bij zijn huidige werkgever. Tijdens zijn carrière hier heeft hij zijn opleidingen versneld gedaan. Hij is begonnen met de opleiding op niveau 3 en heeft deze in een jaar afgerond. Hierna had Joep besloten om ook niveau 4 nog versnel te doen, en ook dit is gelukt. Deze opleiding heeft hij in 2  jaar afgerond. Tijdens deze periode heeft Joep ook de stap gemaakt naar Teamleider. In deze functie geeft hij leiding aan 7 medewerkers. Hij werkt stagiaires in en voert evaluatiegesprekken. Hij maakt dagelijks de personeelsindeling en werkt zelf ook mee op de vloer. Naast het openen en sluiten van de zaak draagt hij ook zorg voor de voorraad. Hij checkt de leveringen en doet rondes om te kijken of alles op voorraad is. Joep heeft weinig uitdaging in zijn rol en daarom is hij met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging. 

Joep is een gemotiveerde jongen die doorzet. Als hij iets interessant vindt en er voor wil gaan, doet hij dat met 100%. Dat blijkt wel uit het feit dat hij 2 opleidingen versneld heeft gedaan. Door zijn lange ervaring in de Retail is Joep communicatief sterk en klantvriendelijk. Hij kan goed dingen verwoorden en probeert klanten altijd op de beste manier te helpen en te woord te staan. Hij past in een organisatie waar hard wordt gewerkt en waar je ook wordt gewaardeerd. Hij zoekt dan ook een bedrijf waar hij kan groeien, zowel persoonlijk als zakelijk.

Joep heeft 2 maanden opzegtermijn en is daarna fulltime beschikbaar. Zijn salarisindicatie is € 3.000, - bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person30 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Thu heeft tien jaar bij dezelfde werkgever, een webshop, gewerkt. Dit bedrijf is een relatief kleine onderneming waardoor Thu hier een ‘’manusje van alles’’ is geworden. Op papier is ze hier magazijn medewerkster maar in de praktijk is ze verantwoordelijk voor het administreren van alle orders, facturen en producten. Aan de hand van deze administratie verzorgt zij de inkoop. Ze schakelt en onderhandelt hiervoor online met leveranciers. Wanneer goederen binnenkomen ruimt ze deze in en wanneer de orders de deur uit gaan maakt zij deze klaar voor verzending. Door de overname van dit bedrijf is Thu op zoek naar een nieuwe uitdaging in de administratie.

Thu is een positieve en vrolijke vrouw. Ze is een teamplayer omdat ze het teambelang voorop zet en makkelijk in de omgang is. Ze is loyaal en dienstbaar naar haar werkgever. Ook toen het bedrijf door een moeilijke periode ging gooide Thu de handdoek niet in de ring. In de administratie werkt ze zeer secuur en is ze een dame met een scherp oog voor detail. Om er zeker van te zijn dat ze geen fouten maakt controleert ze haar eigen werk. Bij tijdsdruk en deadlines blijft zij rustig door structuur en overzicht te behouden.

Thu is in overleg fulltime beschikbaar, met een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onArnhem createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Stan heeft 3 jaar ervaring bij een logistiek dienstverlener, waarvan hij 2 jaar als Administratief Medewerker werkzaam is. In zijn huidige functie ondersteunt Stan de teamleiders door overzichtelijke lijsten te maken van lopende zaken. Deze data haalt Stan uit het systeem. Hierdoor ontstaat er voor iedereen op de werkvloer een duidelijk inzicht over de goederenstroom van retouren, openstaande facturen, een forecast voor de reparatie-partners en analyses van goederen die vastgelopen zijn in het verwerkingsproces. Verder onderhoudt Stan de mailbox en schrijft hij werkinstructies uit voor het testen van verschillende productsoorten. Vanwege tekort aan doorgroeimogelijkheden is Stan op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker.

Stan is een rustige man. Hij kan goed overzicht behouden in hectische situaties. Stan zijn analytische kijk heeft ervoor gezorgd dat hij de lijsten die hij voorheen zelf moest opstellen, heeft geautomatiseerd. Dit heeft Stan op eigen initiatief in Excel met formules en macro’s opgezet. Door deze automatiseringen heeft Stan zijn workload terug weten te brengen met 15 uur per week. Hij past verder goed in een informele organisatie. Hij vind het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de werkvloer.

Stan heeft een salarisindicatie van € 2.650,- bruto op basis van 40 uur. Hij heeft een opzegtermijn van één maand en is 32 uur per week beschikbaar.
location_onNijmegen createHBO person43 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Amber heeft 3 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Na haar studie is ze begonnen als crewlid bij een fastfoodrestaurant en is ze doorgegroeid naar crewtrainer. Ze was verantwoordelijk voor het inwerken en bijscholen van het personeel. Vervolgens is ze bedrijfsleider geworden bij een ander fastfoodrestaurant waar ze een team van 7 man aanstuurde. Na een tussenstap als kassamedewerker is zij begonnen bij een internationale kledingwebshop, haar huidige werkgever. Als Customer Service Medewerker is ze verantwoordelijk voor inkomende klachten en vragen over bijvoorbeeld de orderstatus of mankementen van pakketten. Dit doet ze telefonisch en per mail. Verder controleert ze crediteringen en de klachten bij retourpakketten. Bij haar huidige werkgever zijn er niet voldoende groeimogelijkheden. Vandaar dat zij nu latent op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de richting van Customer Service of Administratie waar zij intern kan doorgroeien.

Amber is een sociale dame die gemakkelijk praat. Ze is goed in haar werk omdat ze luistert naar de klant en door mee te veren de klant gerust weet te stellen. Ze zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant en het bedrijf en zet graag een stapje extra. Als er een collega afwezig is, dan staat ze klaar om bij te springen als dat nodig is. Ze communiceert op een duidelijke manier en als iets niet goed gaat, dan spreekt ze een collega hier ook op aan. Amber past in een informele organisatie waar er een goede teamsfeer heerst.

mber heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 uur per week beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven