Vacatures

Samen met je team mooi werk neerzetten. Dat is waar jij goed in bent! Voor een internationaal logistiek dienstverlener regio Arnhem ben ik op zoek naar een Teamleider Logistiek. Wil jij jouw passie inzetten bij het ontwikkelen van medewerker en logistieke processen? Solliciteer dan snel!

access_timeFulltime location_onArnhem euro_symbol€2.500 tot €3.300

Is plannen jouw geheime talent? Word dan Transportplanner! Voor een logistiek dienstverlener in de regio Nijmegen ben ik op zoek naar iemand die het team komt versterken. Zet jij deze vacature op jouw planning? Lees snel verder hoe je kan solliciteren!

access_timeFulltime location_onNijmegen euro_symbol€2.500 tot €3.600
Jij zorgt ervoor dat alle ritten zo goed mogelijk verlopen. Met jouw skills en denkvermogen zorg jij dan ook voor een efficiënte dag. Als Ritbegeleider krijg je veel vrijheid met de bijbehorende verantwoordelijkheden. Benieuwd naar deze veelzijdige functie binnen een super toffe organisatie? Lees dan snel verder.

access_timeFulltime location_onLeerdam euro_symbol€2.500 tot €3.600
Je hebt je diploma behaald en je wilt graag je eerste baan in de logistiek gaan starten. Wat leuk! Maar waar ga je beginnen? Soms is het lastig om jezelf te oriënteren op de banenmarkt, omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Wij kijken graag met je mee welke baan het beste bij jou past. Daar ligt ons specialisme! Wil je bij mij op kennismakingsgesprek komen? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.100 tot €2.600
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Nicole is momenteel bezig met de afronding van de studie Human Resource Management. Als bijbaan werkte ze bij een transportbedrijf als administratief medewerker. Hier is ze erachter gekomen dat ze veel affiniteit heeft met de logistiek. De korte communicatielijnen, de platte cultuur en de ongedwongen werksfeer trekken haar erg aan. Ze was hier het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en ook voor klanten als er vragen waren. Daarnaast zorgde ze voor de juiste documentatie en routelijsten voor de chauffeurs. Wanneer er orders binnen kwamen, zette zij deze via het in- en uitsysteem door binnen het netwerk. Nu is Nicole op zoek naar een functie binnen de logistiek waar ze haar HR kennis kan toepassen.

Nicole is een zorgzame dame. Op de werkvloer zorgt zij dat niemand achterblijft en dat nieuwe collega’s zich snel welkom voelen. Ze komt goed tot haar recht als ze in een team werkt. Het samenwerken en denken geeft haar veel inspiratie en energie. Maar ook even helemaal op haar eigen werk focussen vindt ze soms erg fijn. Nicole vindt het belangrijk om betrouwbaar te zijn. Afspraak is afspraak en daar staat ze echt voor.

Nicole is na het afronden van haar hbo opleiding fulltime beschikbaar en ze heeft een salaris indicatie van € 2.600,- bruto per maand op fulltime basis.
location_onUtrecht createHBO person22 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
In 2021 is Kyle gestart als Planner. In deze rol was ze verantwoordelijk voor het maken van dagplanningen voor monteurs en het administratief verwerken van klantafspraken. Momenteel werkt Kyle als Inhouse Recruiter. Dagelijks werft ze nieuwe kandidaten, voert ze intakegesprekken en onderhoudt ze de bijbehorende administratie. Ze stelt contracten op en begeleidt kandidaten voor en na het gehele inwerktraject. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het verwerken van ziekmeldingen en het voeren en verwerken van verzuimgesprekken. Momenteel kan Kyle haar werk niet combineren met haar studie. Om deze reden is zij op zoek naar een functie voor 32 uur per week. Wanneer Kyle haar studie heeft afgerond, wil ze wel graag 40 uur per week gaan werken. Ze is op zoek naar een functie als Administratief Medewerker.

Kyle heeft een passie voor administratie. Goede kwaliteit werk leveren geeft haar energie! Ze kent een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en wilt pas naar huis wanneer het werk daadwerkelijk af is. Ze weet perfect waar de prioriteiten liggen en kan snel schakelen in dynamische situaties. Kyle straalt ook van nature leiderschap uit, collega’s komen naar haar toe met vragen en voelen zich prettig bij haar. Hierdoor weet Kyle ook perfect andere collega’s aan te sturen wanneer het werk dit nodig heeft.

Kyle heeft een salarisindicatie van € 2.500,- per maand, gebaseerd op 40 uur per week. Ze is 32 uur per week beschikbaar en heeft een opzegtermijn van één maand.  

 

location_onArnhem createMBO person28 jaar
In 2010 is Leon begonnen als Logistiek medewerker. In deze functie was hij verantwoordelijk voor onder andere het in ontvangst nemen en inboeken van goederen, het aanmelden van zendingen en het verpakken van producten. Leon zorgde ervoor dat de paklijsten en invoices dagelijks gecontroleerd werden. Ook maakte hij de papieren in orde voor zendingen buiten de Europese Unie. Wanneer er materialen bijbesteld moesten worden, deed Leon dit ook. Hij zorgde voor het volledige voorraadbeheer. Door een reorganisatie en uiteindelijke sluiting van het filiaal is Leon op zoek naar een nieuwe uitdaging. Leon wilt graag werken als Customer Service medewerker binnen de logistiek.

Leon werkt graag in een dynamische werkomgeving waar er hard gewerkt wordt, maar waar er ook tijd is voor een grapje. Hij werkt gestructureerd, hij deelt zijn werk op en weet prioriteiten te stellen. Hij houdt de kwaliteit hoog door voor zichzelf zijn werk te controleren. Leon heeft een echte aanpakkersmentaliteit, wanneer er iets geregeld moet worden, pakt hij dit meteen op. Leon is stressbestendig, in drukke situaties houdt hij perfect het overzicht en kan hij snel schakelen. Daarnaast vindt hij het leuk om zijn kennis te vergroten en om te leren van anderen.

Leon heeft een salarisindicatie van € 2.800,- per maand en is 40 uur per week beschikbaar. Hij is per direct beschikbaar.

location_onNijmegen createMBO person36 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
In 2002 is Sebastiaan begonnen als Logistiek Medewerker. Vervolgens heeft hij de functie van Stock Controle Office vervult bij internationaal logistiek dienstverlener. Hier was hij verantwoordelijk voor de dagelijkse voorraadtellingen en het aanpassen van werkinstructies. Het werken aan procedures beviel hem zo goed, dat hij de stap heeft gemaakt naar Customer Service Medewerker. In deze functie was hij verantwoordelijk voor bewaken van het gehele orderproces. Hij behandelde binnenkomende telefoon en e- mail en informeerde klanten over zendingen. Sebastiaan vindt het belangrijk dat hij een bedrijf goed leert kennen en goed wordt ingewerkt voordat hij aan de slag gaat. Daarom is hij op zoek naar een functie als Administratief Medewerker met doorgroeimogelijkheden tot Customer Service Medewerker.

Sebastiaan is een rustige serieuze medewerker. Hij gaat voor kwaliteit werk leveren en neemt zijn werk erg serieus. Hij is iemand waar je op kan bouwen, hij staat voor een ander klaar en is erg behulpzaam. Sebastiaan houdt er van om structuur in zijn werk te hebben en controle te hebben over hetgeen wat hij doet. Hij wilt gaan voor verbetering en neemt hierin een proactieve houding aan. Hij vindt het leuk om mee te denken over processen en voorstellen aan te dragen.

Sebastiaan heeft een salarisindicatie van € 2.700,- per maand en is 40 uur per week beschikbaar. Hij heeft 1 maand opzegtermijn.

location_onNijmegen createMBO person45 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven