Nick Rook
location_cityRotterdam
emailnick.rook@extra-talent.nl
phone06 – 19 79 02 92
linkedin.com/in/nick-rook-423a23225/

''Delen. Deel je kennis, strategieën en ideeën met je collega’s. Je bent tenslotte een team en samen gaat alles makkelijker dan alleen!''
Het maken van de juiste match tussen kandidaat en werkgever én andersom, dat vind ik het leukste aan mijn werk. De positieve energie die ervan afspat als ik weer een mooie plaatsing heb mogen realiseren, is wat mij iedere dag motiveert.
Op zoek naar een nieuwe collega?
Ik ontzorg u volledig in de tijd en moeite die zit in het werven en selecteren van de perfecte kandidaat. Eerlijkheid, transparantie en vooral proactiviteit is waar ik voor sta. Ik ben niet bang om te zeggen waar het op staat en wanneer mogelijk gelijk de telefoon op te pakken om te bespreken wat nodig is. Bij vragen over wat ik voor u kan betekenen in deze moeilijke arbeidsmarkt, kunt u mij telefonisch of per mail bereiken.
Op zoek naar een nieuwe baan?
Jouw wensen goed in kaart brengen, de juiste werkgever en functie vinden en jouw positie op de arbeidsmarkt vergroten! Dat is wat ik voor jou kan betekenen. Doordat ik alles transparant voor jou maak en elk detail met je communiceer, heb jij te allen tijde een duidelijk beeld over jouw proces. Van telefonisch contact zal er dus geen gebrek aan zijn. Mocht je een vraag hebben of simpelweg een vrijblijvend gesprek willen voeren, dan kun je mij altijd telefonisch of per mail bereiken via mijn contactgegevens.
Vacatures
nieuwe en uitdagende rol binnen een interessant bedrijf met complexe productieprocessen. Als dit
jou aanspreekt, en je een salaris van €4.200,- tot €5.200,- wilt verdienen, lees dan snel verder!
Kandidaten
Samir is overgekomen als een intelligente en rustige jongeman, die goed weet wat hij wilt. Het is een echte doorzetter en wist al snel dat hij uitgedaagd wilde worden. Dit is ook de reden dat hij is gaan doorstuderen na zijn Associate Degree. Naast deze eigenschappen is Samir analytisch, kritisch en kan zowel in teamverband als zelfstandig goed uit de voeten.
Samir is in overleg beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van €3.400 op basis van fulltime
Binnendienst en Marketing & Communicatie aan de slag gegaan als Medewerker Backoffice en
Exportdocumenten. Hij wilde eigenlijk nog een hbo opleiding doen, maar kreeg tijdens deze opleiding de
functie bij een organisatie die ondernemingen vertegenwoordigt aangeboden. Sinds dien heeft Jason veel
administratieve kantoor functies bekleed. Het meeste plezier heeft hij gehaald uit werkzaamheden waar
aspecten in zitten van Inkoop, Tender en Contractmanagement en voorraadbeheer. Hier binnen heeft hij
ervaring opgedaan met taken zoals de verantwoordelijk voor het juist en accuraat beheren, vullen en
onderhouden van systemen omtrent artikelinformatie en het opstellen, controleren en waar nodig corrigeren
van verkoopcontracten voor internationale klanten. Maar ook met het operationeel uitzetten van
inkooporders, effectief beheer van voorraadniveaus en onderhandelen met producenten en leveranciers over
prijscalculaties en nieuwe mogelijkheden voor leveringen. Omdat hij al veel ervaring heeft met
administratieve taken en dit hem altijd heeft getrokken, is Jason nu samen met Extra Talent op zoek naar de
volgende stap, voor de lange termijn, naar een functie als Inkoper, Commercieel Administratief Medewerker
of Sales Support.
Jason is een loyaal, georganiseerd en empathisch persoon. Hij is administratief en cijfermatig sterk
onderlegd en heeft een scherp oog voor detail. Zijn interesses liggen bij organisaties in de productie, FMCG,
voedingsmiddelenindustrie en groothandelaren. Hij is een enthousiaste medewerker en is uiterst
communicatief vaardig.
Jason heeft een opzegtermijn van 1 maand, wil fulltime aan de slag gaan en heeft een bruto salarisindicatie
van € 3.800,- op basis van een fulltime dienstverband.
Maarten heeft nu 20 jaar ervaring binnen verschillende functies in de Planning. Deze functies zijn verspreid over vele verschillende branches, voornamelijk in de techniek en AGF. Zijn meest recente werkervaring is als Productieplanner bij een producent van vloeibare medische voeding. Hier werkt hij dagelijks aan het opstellen van een planning voor productie, inplannen van bulktransporten en voorraadbeheer en capaciteitenbeheer van de grondstoffen. Verder heeft hij bij zijn vorige functies taken uitgevoerd als optimalisatie van ERP-systemen, het opstellen van weekplanningen tot 8 weken vooruit, uitzetten van inkooporders tot een bedrag van €500.000,- zonder benodigde goedkeuring, leiddinggeven aan verschillende afdelingen en was hij verantwoordelijk voor het transport vanaf expeditie tot aan de eindafnemer en het verzorgen van bijbehorende verschepingsdocumenten. Tot zijn grote spijt heeft bij zijn huidige werkgever al alle uitdaging binnen het werk voldaan heeft en er bij deze grote organisatie geen ruimte meer is voor ontwikkeling. Om deze reden is hij nu samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe functie binnen de Supply Chain Planning, Operationele Inkoop of Voorraadbeheer. Een combinatie van deze functies zou een fantastische optie zijn.
Maarten is een nuchter, professioneel en pragmatisch persoon. Hij heeft ervaring en interesse in de AGF en in techniek. Hij is een loyale werknemer wanneer hij de mogelijkheid tot ontwikkeling krijgt en de mogelijkheid en ruimte krijgt om nieuwe uitdagingen te creëren.
Maarten heeft een opzegtermijn van één maand, is fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €4.500,- op basis van fulltime.
Saskia heeft ruim 10 jaar ervaring binnen de Supply Chain. Binnen een grote internationale organisatie is zij gestart op de afdeling Sales Support. Al snel bleek dat zij meer in haar mars had, waardoor zij naast het beheren van een aantal grote klanten tevens de verantwoording kreeg over het voorraadbeheer, de forecast en de Demand planning. Doordat haar afdeling is verhuisd naar Amsterdam en voor haar de reisafstand te groot werd, heeft Saskia de overstap gemaakt naar een andere handelsorganisatie. Binnen deze organisatie was zij verantwoordelijk voor de totale Supply Chain planning. In de tussentijd kreeg zij de kans een functie te bekleden die in lijn stond met haar opleiding en heeft zij de switch gemaakt naar Verkoop, Marketing en Communicatie. Echter bleek na een korte tijd dat binnen deze functie niet genoeg dynamiek was waardoor zij is overgestapt naar een fabrikant van fotoartikelen. Hier is zij nu al 5 jaar werkzaam en is zij doorgegroeid vanuit een Purchaser rol naar Manager Inkoop. Hier valt onder haar verantwoordelijkheden taken zoals het plaatsen van orders, het selecteren van de juiste leveranciers door middel van het opstellen van tenders en contracten, het maken van prijsafspraken, volume- en conditieonderhandelingen, begeleiden van projecten omtrent nieuwe materialen, duurzaamheid en ISO14001 en taken zoals het opstellen van het jaarlijkse budget en het aansturen van 1 FTE en een stagiair. Omdat Saskia zichzelf graag blijft ontwikkelen is zijn nu samen met Extra Talent op zoek naar een functie als Manager Inkoop, Strategisch Inkoper of Tactisch Inkoper.
Saskia is een proactief ingestelde dame die het voortouw neemt bij het maken van beslissingen en het inzichtelijk maken van bottlenecks binnen de organisatie. Doordat Saskia een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft, zorgt zij er altijd voor dat alles tot in de puntjes is geregeld. Vanwege haar goede communicatieve vaardigheden weet zij ingewikkelde informatie gemakkelijk te vertalen naar begrijpbare informatie en dit over te brengen binnen de diverse lagen van het bedrijf.
Saskia heeft een opzegtermijn van één maand, is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 4.800,- bruto op basis van 40 uur per week.