Wesse van der Molen
location_cityTiel
emailwesse.vandermolen@extra-talent.nl
phone06 - 28 64 75 17
linkedin.com/in/wesse-van-der-molen-54a701226/

Vacatures
€2.300 tot €2.900
Als Binnendienst Medewerker doorgroeien in een Internationale omgeving? Lees gauw verder! Je komt in een jong team en door de persoonlijke benadering voel jij je hier snel thuis.
access_timeFulltime
location_onNieuwegein
euro_symbol€2.300 tot €2.900
€2.900 tot €3.500
Als Administratief Medewerker krijg jij hier een klein team waarbij de lijnen kort zijn. Hierdoor is er alle ruimte voor jouw inbreng (graag zelfs!) en het verloop is laag. Jouw werkzaamheden zijn divers en elke dag krijg jij een nieuwe uitdaging. Interessant? Lees snel verder!
€2.500 tot €3.300
Als Administratief Medewerker Certificaten krijg je een werkomgeving met een diverse takenpakket, goed salaris en een open deur om door te groeien. Omdat jouw gezondheid het allerbelangrijkste is krijg jij een ergonomisch ingerichte werkplek en er zijn verschillende sport clinics via ons vitaliteitsprogramma. Nieuwsgierig? Lees snel verder!
€2.400 tot €3.000
Starten of verder groeien als Administratief Medewerker en direct een lekker salaris? Wil je daarnaast werken in een klein team met een informele werksfeer? Lees gauw verder!
access_timeFulltime
location_onNieuwegein
euro_symbol€2.400 tot €3.000
Kandidaten
Mandy is een starter met een administratieve mbo 3 diploma. Hier voor heeft ze in de Retail en Horeca al veel ervaring opgedaan met klantcontact. Als verkoopmedewerker in de Retail heeft ze in teams en zelfstandig gewerkt. Bij 1 van haar oude werkgevers werkte zij de hele dag alleen en was zij verantwoordelijk voor de gehele winkel. In de retail zag zij geen toekomst en na een tijdelijke baan in de schoonmaak is ze begonnen met een vrijwillige administratieve stage om haarzelf verder te oriënteren. Hier heeft ze al ervaring opgedaan met de administratie, klantcontact en facturen opmaken. Dit is goed bevallen en daardoor is ze begonnen met haar opleiding. Hierbij heeft ze stage gelopen en hier was ze verantwoordelijk voor het klantcontact per mail en telefoon, agenda beheer, facturen opmaken, het sourcen van nieuwe opdrachtgevers en de administratie. Mandy heeft haar opleiding net afgerond en is nu samen met Extra Talent op zoek naar een uitdaging in een administratieve rol.
Mandy is een spontane, vriendelijke en behulpzame dame en kan daardoor met alle klanten goed overweg. Bij problemen denkt zij in oplossingen en toont zij zelf initiatief. Zo heeft zij bij haar stage toen er te weinig aanvragen van opdrachtgevers binnenkwamen een enquête opgesteld en uitgezet bij de opdrachtgevers. Het resultaat was dat er te weinig ondersteuning was en het bedrijf heeft hiervoor een nieuwe functie gecreëerd. Tijdens haar opleiding merkte ze dat ze zeer leergierig is en ze wilt in haar werk ook verder leren en doorgroeien. Mandy zoekt een informele organisatie waar het naast het werk ook gezellig mag zijn.
Mandy is per direct beschikbaar voor 32 uur, met een salaris van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur.
Mandy is een spontane, vriendelijke en behulpzame dame en kan daardoor met alle klanten goed overweg. Bij problemen denkt zij in oplossingen en toont zij zelf initiatief. Zo heeft zij bij haar stage toen er te weinig aanvragen van opdrachtgevers binnenkwamen een enquête opgesteld en uitgezet bij de opdrachtgevers. Het resultaat was dat er te weinig ondersteuning was en het bedrijf heeft hiervoor een nieuwe functie gecreëerd. Tijdens haar opleiding merkte ze dat ze zeer leergierig is en ze wilt in haar werk ook verder leren en doorgroeien. Mandy zoekt een informele organisatie waar het naast het werk ook gezellig mag zijn.
Mandy is per direct beschikbaar voor 32 uur, met een salaris van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur.
Louise is een starter en heeft haar hbo propedeuse behaald. Desondanks heeft ze al 17 jaar ervaring met administratie. Van jongs af aan helpt zij namelijk haar vader met de administratie van de melkveehouderij en momenteel ook haar vriend bij zijn autogarage. Na haar studie heeft ze diverse functies geprobeerd. Hierin kwam het dienstverlenende karakter van Louise altijd naar voren. Ze heeft gewerkt als persoonlijk begeleider en in 2019 is zij begonnen als Customer Care Specialist. Ze was hier het eerste aanspreekpunt van klanten. Hierna is ze bij haar huidige werkgever aan de slag gegaan. Hier is ze verantwoordelijk voor het contact met de klanten en apotheken, intakegesprekken voeren over de medicatie, en het beantwoorden van vragen. Ook monitort ze de orders en zet deze door naar de juiste afdeling. Ze controleert de voorwaarden voor de
verzekering en dit administreert ze ook, zodat de cliënten hun vergoeding krijgen. Bij haar huidige werkgever mist Louise de uitdaging. Vandaar dat zij nu op zoek is naar een uitdagende functie in de administratie voor 24 tot 28 uur.
Louise is een sociale jonge vrouw. Zij is een goede administratief medewerker omdat zij nauwkeurig te werk gaat. Daarnaast heeft ze met haar werk als persoonlijk begeleidster geleerd hoe je op een duidelijke manier kan communiceren. Verder is Louise goed met cijfers en ze heeft dan ook 14 jaar wiskunde bijles gegeven. Ook is ze creatief en denkt ze in oplossingen. Zo weet zij in haar werk bij problemen te schakelen naar een plan b door out of the box te denken. Louise heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 24 tot 28 uur beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur.
verzekering en dit administreert ze ook, zodat de cliënten hun vergoeding krijgen. Bij haar huidige werkgever mist Louise de uitdaging. Vandaar dat zij nu op zoek is naar een uitdagende functie in de administratie voor 24 tot 28 uur.
Louise is een sociale jonge vrouw. Zij is een goede administratief medewerker omdat zij nauwkeurig te werk gaat. Daarnaast heeft ze met haar werk als persoonlijk begeleidster geleerd hoe je op een duidelijke manier kan communiceren. Verder is Louise goed met cijfers en ze heeft dan ook 14 jaar wiskunde bijles gegeven. Ook is ze creatief en denkt ze in oplossingen. Zo weet zij in haar werk bij problemen te schakelen naar een plan b door out of the box te denken. Louise heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 24 tot 28 uur beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onAmersfoort
createMBO
person29 jaar
euro_symbol€2.500 tot €3.000
Erik heeft inmiddels al 25 jaar leidinggevende ervaring. Tijdens zijn carrière in de horeca heeft hij ook al ervaring met logistiek opgedaan. Zo was hij bijvoorbeeld bezig met de inkoop, levering en voorraadbeheer van drank voor grote events. In 2019 heeft hij op detacheringsbasis bij diverse logistiek dienstverleners
ervaring opgedaan. Zo ook bij een medisch dienstverlener waar hij verantwoordelijk was voor het opslaan en verwerken van de inkomende medicijnen. Vervolgens is hij aan de slag gegaan als logistiek medewerker en
heeft hij van begin af aan ook leiding gegeven. Hij was het eerste aanspreekpunt voor accountmanagers en planners en de schakel tussen de afdeling logistiek en de werknemers in de velden. Vanaf begin dit jaar kreeg hij ook de officiële titel als Hoofd Logistiek. Hij was verantwoordelijk voor het aansturen van zijn team
(+/- 10 man) en de uitstraling en voorraad van het hele terrein. Daarnaast werkte hij ook nog hands on mee in de loods. Aangezien hij andere verwachtingen voor de toekomst had dan in de praktijk bleek, is hij op goede voet met de directeur uit elkaar gegaan. Daarom is hij nu samen met Extra Talent op zoek naar een
leidinggevende functie in de Logistiek.
Erik is iemand die hard werkt en er hoe dan ook voor zorgt dat de zaken op orde zijn. Hij heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en doet dan ook altijd zijn best om het werk op de best mogelijke manier af te krijgen. Zijn harde werken heeft hij vanuit de horeca, en Erik vindt dan ook ‘’als het af moet, moet het af’’.
Hij is een goede leidinggevende omdat hij zorg draagt voor een goede werksfeer en per persoon kijkt hoe die hen het beste kan aanspreken. Hij gaat het gesprek aan met zijn medewerkers en staat open voor overleg. Hij durft ook mensen aan te spreken, maar houdt daarbij wel oog voor de juiste timing. Erik is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op fulltimebasis.
ervaring opgedaan. Zo ook bij een medisch dienstverlener waar hij verantwoordelijk was voor het opslaan en verwerken van de inkomende medicijnen. Vervolgens is hij aan de slag gegaan als logistiek medewerker en
heeft hij van begin af aan ook leiding gegeven. Hij was het eerste aanspreekpunt voor accountmanagers en planners en de schakel tussen de afdeling logistiek en de werknemers in de velden. Vanaf begin dit jaar kreeg hij ook de officiële titel als Hoofd Logistiek. Hij was verantwoordelijk voor het aansturen van zijn team
(+/- 10 man) en de uitstraling en voorraad van het hele terrein. Daarnaast werkte hij ook nog hands on mee in de loods. Aangezien hij andere verwachtingen voor de toekomst had dan in de praktijk bleek, is hij op goede voet met de directeur uit elkaar gegaan. Daarom is hij nu samen met Extra Talent op zoek naar een
leidinggevende functie in de Logistiek.
Erik is iemand die hard werkt en er hoe dan ook voor zorgt dat de zaken op orde zijn. Hij heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en doet dan ook altijd zijn best om het werk op de best mogelijke manier af te krijgen. Zijn harde werken heeft hij vanuit de horeca, en Erik vindt dan ook ‘’als het af moet, moet het af’’.
Hij is een goede leidinggevende omdat hij zorg draagt voor een goede werksfeer en per persoon kijkt hoe die hen het beste kan aanspreken. Hij gaat het gesprek aan met zijn medewerkers en staat open voor overleg. Hij durft ook mensen aan te spreken, maar houdt daarbij wel oog voor de juiste timing. Erik is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op fulltimebasis.
location_onUtrecht
createMBO
person45 jaar
euro_symbol€3.000 tot €3.500
Mijke heeft vanaf 2015 haar eerste ervaring opgedaan in de administratie. Tijdens haar mbo 4 opleiding heeft ze stage gelopen als Backoffice medewerker en hier hield zij zich bezig met postverwerking, het spreekuur en het klaarzetten van de betalingen. Ze had een assisterende rol van de bewindvoerder en hield de administratie van haar werkzaamheden bij. Bij haar huidige werkgever heeft zij een Administratief Logistieke functie en is zij verantwoordelijk voor het verwerken en monitoren van internationale export orders. Ze controleert de douanedocumenten en levervoorwaarden van de orders en onderhoudt telefonisch- en mailcontact met klanten en chauffeurs wanneer dit niet klopt. Dit administreert zij in de holdrapportage. Ze werkt hier met Microsoft Office en CRM programma’s. Bij haar huidige werkgever kan zij niet voldoende uren werken en mist zij de uitdaging en ontwikkeling. Daarom is Mijke opzoek naar een Administratieve functie met voldoende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
Mijke is een spontane en sociale vrouw. Haar toewijding blijkt uit het feit dat ze zichzelf wil blijven ontwikkelen. Dit is haar belangrijkste wens bij een nieuwe werkgever. Zowel grote als kleine organisaties passen bij Mijke, zolang ze hier geen nummertje is. Mijke past in een informele organisatie, waar collega’s voor elkaar klaarstaan. De deur moet voor elkaar open staan en er mag ook gelachen worden.
Mijke heeft een opzegtermijn van 1 maand en is fulltime beschikbaar met een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.
Mijke is een spontane en sociale vrouw. Haar toewijding blijkt uit het feit dat ze zichzelf wil blijven ontwikkelen. Dit is haar belangrijkste wens bij een nieuwe werkgever. Zowel grote als kleine organisaties passen bij Mijke, zolang ze hier geen nummertje is. Mijke past in een informele organisatie, waar collega’s voor elkaar klaarstaan. De deur moet voor elkaar open staan en er mag ook gelachen worden.
Mijke heeft een opzegtermijn van 1 maand en is fulltime beschikbaar met een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.
location_onApeldoorn
createMBO
person26 jaar
euro_symbol€3.000 tot €3.500