Martine (Administratief Medewerker)

Martine inmiddels 20 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Ze is voornamelijk actief geweest in logistieke organisaties en op de financiele administratie. Binnen de logistieke organisaties was Martine onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van verlandingsgegevens, het afboeken van transportgegevens, het opstellen van vrachtdocumenten, het onderhouden van contact met transporteurs en het bijvhouden van de voorraadgegevens. Ook het verwerken van offertes en het opstellen van transportductment kwam binnen deze logistieke organisaties veelvuldig aanbod. In haar financiele rollen was Martine vooral verantwoordleijk voor het registreren, verwerken en controleren van facturaties, het uitwerken van offertes, het inboeken van dagstaten, uren kilomterdeclaraties. Hiernaast droeg zij ook zorg voor het debiteurenbeheer, het verzorgen van de incassotrajecten en de gehele financiele administratie. Door een reorganisatie is de functie van Martine komen te vervallen, wat er toe heeft geleid dat zij nu op zoek is naar een nieuwe uitdaging als Logistiek of Administratief Medewerker.

Martine is zeer resultaatgerichte dame met ruime ervaring in zowel de logisieke- als financiele administratie. Martine wordt gekenmerkt door haar enorme drive, haar snelheid om zich informatie eigen te maken en haar brede inzetbaarheid. Daarnaast gaat Martine zeer nauwkeruig te werk, een eigenschap die van groot belang is in de financiele administratie. Martine gaat elke administratieve uitdaging met een fris blik tegemoed en stopt niet tot zij deze tot volle tevredenheid heeft volbracht.

Martine is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer;
  • Verzorgen van de incassotrajecten (aanmanen van de debiteuren);
  • Eerste aanspreekpunt voor de incasso bureaus;
  • Verantwoordelijk voor het beheren van de relaties met debiteuren;
  • Zorg dragen voor het tijdig blokkeren en deblokkeren van orders;
  • Verantwoordelijk voor de controle van verkoopfacturen en orders;
  • Aanmaken van credit notas en facturen;
  • Verantwoordelijk voor de financiele administratie, inboeken van mutaties, dibiteurenkosten, facturen en declaraties;
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten en debiteuren met vragen;
  • Zorg dragen voor een correcte verwerking van de uren registratie;
  • Verwerken van het binnenkomende telefoonverkeer.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

39

Woonplaats

Bergen op Zoom

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

SAP, Navision, Finad, MS Office (Word, Excel, Outlook)