Zara (Administrateur)

We hebben Zara leren kennen als een assertieve, gedreven en enthousiaste jongedame. Na het afronden van haar opleiding Bedrijfsadministrateur is ze fulltime gaan werken bij haar bijbaan en kreeg ze steeds meer verantwoordelijkheid. Hierdoor heeft ze verschillende administratieve werkzaamheden opgepakt en samen met de bedrijfsleider leiding gegeven aan het team. In deze periode is ze gaan rondkijken naar een financiële functie en kwam bij haar huidige werkgever terecht.

Na een inwerkperiode van twee weken kreeg ze direct het vertrouwen en een klantenportefeuille, inclusief verschillende buitenlandse klanten (Engeland, Frankrijk, Duitsland, België en Oostenrijk). In het begin lag de focus op het inboeken van facturen en het maken van financiële overzichten. Hier kwam al snel het maandelijks rapporteren bij en het schriftelijk aanmanen en telefonisch herinneren van klanten. Hoewel er variatie was, heeft ze intern gesolliciteerd naar een meer uitdagende positie. Hierdoor kwam ze op een functie terecht waar normaal gesproken een Hbo-achtergrond voor verlangd wordt. Echter pakte ze ook dit snel op en kreeg werkzaamheden als controleren van facturen, verschillen tussen verwerkte betalingen en facturen oplossen en uiteenlopende mutaties in contracten verwerken. De uitdaging zit in de verschillende werkzaamheden maar ze mist de administratieve onderdelen. Daarom ziet ze dit graag terug in haar nieuwe baan.

Zara is een accurate, behulpzame en stressbestendige administrateur. Ze houdt van werken en staat erg open om verder te leren om meer kennis te vergaren. Dit komt in haar huidige functie ook tot uiting door altijd een stap extra te zetten om het werk voor elkaar te krijgen. Als dit tot een uurtje extra werken of in de avonduren thuis werken leidt, doet ze dat om het naar tevredenheid af te maken. Ze beseft wel dat hier ook haar valkuil in zit, omdat collega’s ook weten dat ze graag zaken tot op de bodem uitzoekt.

Zara heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 tot 40 uur per week beschikbaar, haar salarisindicatie is € 2.600,- bruto per maand op basis van fulltime.

Werkzaamheden

  • Contract mutaties
  • Factuur controle
  • Contact met diverse verhuurders
  • Servicekosten afrekeningen controleren
  • Verschillen tussen betalingen en facturen oplossen
  • Indexeringen opstellen
  • Indexeringen controleren en doorvoeren

Functie

Administrateur

Leeftijd

26

Woonplaats

Almere

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Exact Synergy, Manhattan, PeopleSoft, Exact Globe, Exact, MS Office; Word