Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Adiana (Boekhoudkundig Medewerker)

Adiana is een 41 jarige dame die haar hbo accountancy op zak heeft en nu een paar jaar stevige, relevante ervaring heeft opgebouwd. Na haar keuze om voor de liefde naar Nederland te komen heeft ze hier financiële ervaring opgebouwd. Bij haar huidige werkgever is zij verantwoordelijk voor het dagelijks inboeken van in- en verkoopfacturen, het dagelijks verwerken van de kas en bank, debiteuren en crediteuren administratie controleren en afletteren. Ook het afstemmen van rekening courant posities, voorbereiden en uitvoeren van periodieke aangiftes en het activeren van de vaste activa hoort bij haar takenpakket. Zij is gevraagd om te helpen bij de salarisadministratie en heeft daarop ja gezegd. Daardoor is zij ook medeverantwoordelijk voor het verwerken van de salarisadministratie, klanten ondersteunen met rapporten, journaal posten en de loonheffing. Zij is dus gedeeltelijk het payroll proces aan het managen. Omdat zij weet dat haar liefde meer bij de financiële administratie ligt dan bij de salarisadministratie, wil zij graag een stap maken richting de financiële administratie/boekhouding.

Adiana is een enthousiaste, hardwerkende en communicatief vaardige dame. In ons gesprek kwamen we op haar werk en waar haar ambities liggen, zij vertelde vol passie over wat zij graag wil en dat is de financiële administratie. Het was mooi om haar enthousiasme te zien! Adiana is een dame die zonder probleem taken erbij te pakken, ook al vind ze de werkzaamheden niet allemaal even leuk, toch helpt ze daarmee graag het bedrijf. Zij is bijna vier jaar geleden uit Bosnië naar Nederland gekomen voor de liefde van haar leven. Desondanks spreekt zij goed Nederlands, omdat ze van zichzelf vind dat het moet. Dat geeft aan hoe hard zij wil werken om haar ambitie waar te maken!

Adiana heeft een opzegtermijn van een maand en is 40 uur per week beschikbaar. Zij heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Dagelijks inboeken van in- en verkoop facturen;
  • Verwerken van de kas en bank;
  • Debiteuren- en crediteuren administratie controleren;
  • Afstemmen van rekening courant posities;
  • Voorbereiden en uitvoeren van periodieke aangiftes, zoals omzetbelasting;
  • Bankbetalingen voorbereiden voor de klanten, daarna klaarzetten en/of doorzetten; 
  • Ondersteuning zijn voor de salarisadministratie.

Functie

Boekhoudkundig Medewerker

Leeftijd

41

Woonplaats

Almere

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office, Twinfield, Basecone, Timechimp, Moneybird, NMBRS