Rachel (Administratief Medewerker)

Rachel is een Financieel Administratief Medewerker met meerdere jaren ervaring in de financiële wereld. Ze heeft na haar studie als personeelsconsulent vele jaren in de P&O-sector gewerkt waarna ze uiteindelijk terecht kwam bij haar eigenlijke passie; de financiën. Ze werkt nu enkele jaren bij een klein bedrijf waar zij de gehele financiële huishouding tot zich neemt. Rachel is binnen de organisatie waar ze werkt hét aanspreekpunt als het gaat om de financiën. Ze voert zelfstandig alle werkzaamheden uit rondom de debiteuren-, crediteuren- en personeelsadministratie maar ook de facturatie van orders. Daarnaast verzorgt ze de btw aangiften en assisteert ze bij het opstellen van de jaarrekening. Ook heeft Rachel de belangrijke taak om contact te houden met klanten en leveranciers van de organisatie waar ze zich vol voor inzet. Rachel is nu toe aan een nieuwe werkomgeving en zou haar werkzaamheden als Financieel Administratief Medewerker graag willen voortzetten en uitbreiden bij een andere organisatie.

Rachel is een doelgerichte, betrouwbare en ordelijke vrouw met een passie voor de financiële administratie. Ze is een vrolijke, energieke gesprekspartner en staat haar 'mannetje'. Eén van haar belangrijkste kwaliteiten is dat ze leergierig is, zichzelf verder wil ontwikkelen en zich andere taken eigen wil maken. Rachel werkt hard, vol daadkracht en excelleert in omgeving waar de sfeer informeel en open is.

Rachel heeft een opzegtermijn van een maand en is bij voorkeur voor 32 uur per week beschikbaar. Ze heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand, op basis van veertig uur per week.

Werkzaamheden

Rachel neemt hier de volledige financiële administratie op zich. Ze is verantwoordelijk voor alle financiën dus haar takenpakket is erg groot. Onderdelen van haar werk zijn:
  • De facturatie van klantbestellingen;
  • Projectadministratie;
  • Debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Personeelsadministratie;
  • Verzorgen van de btw-aangiften;
  • Assisteren bij het opstellen van de jaarrekening;
  • Contact houden met klanten en leveranciers;
  • Telefoonbeantwoording.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

44

Woonplaats

Woudrichem

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift, Duits redelijk in woord en geschrift

Computervaardigheden

Microsoft Office, King, ADP Workforce, Raet Youforce, AFAS, CASH