Amy (Financieel Medewerker)
“You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.” Amy staat aan de start van haar financiële carrière. Ze is in Paramaribo gestart aan de opleiding Wiskunde en Natuurkunde. Voor het behalen van deze opleiding heeft zij stage gelopen op een administratieve afdeling waar ze debiteuren en crediteuren administratie verwerkten. Hier heeft zij alleen mee kunnen kijken met haar stage begeleider mede door Covid-19. Deze opleiding heeft zij succesvol afgerond en zij is naar Nederland gekomen om hier te studeren en haar financiële carrière te starten. Op dit moment zit zij in de afrondende fase van haar hbo-opleiding Bedrijfsadministratie en Bedrijfseconomie. Naast haar studie werkt zij 32 uur per week als Administratief Medewerker hier is zij de contact persoon voor deurwaarders en is zij verantwoordelijk voor het administratief verwerken en bijhouden van beslaglegging op zorgmedewerkers.
Amy heeft een duidelijk doel voor ogen en gaat hier volledig voor. Ze is een echte doorzetter en geeft niet snel op. Als persoon is ze behulpzaam en vindt in een team het gevoel van saamhorigheid belangrijk. Zij vangt het team en haar collega’s op waar nodig en is altijd bereidt om hen te helpen.
Amy is fulltime beschikbaar na een opzegtermijn van één maand met een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand.
Amy heeft een duidelijk doel voor ogen en gaat hier volledig voor. Ze is een echte doorzetter en geeft niet snel op. Als persoon is ze behulpzaam en vindt in een team het gevoel van saamhorigheid belangrijk. Zij vangt het team en haar collega’s op waar nodig en is altijd bereidt om hen te helpen.
Amy is fulltime beschikbaar na een opzegtermijn van één maand met een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand.
Werkzaamheden
Verantwoordelijk voor het maken van de planning voor zorgmedewerkers;
Controleren van de urenregistratie;
Contactpersoon van de deurwaarder omtrent beslagleggingen;
Verwerken en bijhouden van beslaglegging op zorgmedewerkers;
Ad-hoc administratieve werkzaamheden uitvoeren denk hierbij aan vervanging regelen bij ziekte en andere calamiteiten.
Controleren van de urenregistratie;
Contactpersoon van de deurwaarder omtrent beslagleggingen;
Verwerken en bijhouden van beslaglegging op zorgmedewerkers;
Ad-hoc administratieve werkzaamheden uitvoeren denk hierbij aan vervanging regelen bij ziekte en andere calamiteiten.