Remco (Financieel Medewerker)
Remco is een zeer ervaren en gedreven financieel professional met uitgebreide kennis en expertise in het beheren van administraties voor diverse bedrijven. Als financieel specialist heeft Remco de verantwoordelijkheid gedragen voor de administraties van meerdere bedrijven, waarbij hij zich met name heeft toegelegd op crediteurenbeheer, salarisadministratie, facturatie en inkoopadministratie. Zijn takenpakket omvat onder andere het verwerken van bank-, memoriaalmutaties, in- en verkoopfacturen, controle van grootboekposten en het verzorgen van diverse correspondentie. Hij heeft ook ervaring met het ondersteunen van afsluitingsactiviteiten en pandbeheer, en heeft een actieve rol gespeeld in het opstellen en opleveren van maand- en jaarcijfers.
Remco staat bekend om zijn leergierigheid en nauwkeurigheid. Als teamspeler houdt hij rekening met de belangen van klanten, collega's en leidinggevenden. Zijn accuraatheid, klantgerichtheid, analytische vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel maken hem waardevol voor elk team.
Remco is beschikbaar na een opzegtermijn van 1 maand voor 36 uur per week en heeft een salarisindicatie van €3.700,- bruto per maand op fulltime basis.
Remco staat bekend om zijn leergierigheid en nauwkeurigheid. Als teamspeler houdt hij rekening met de belangen van klanten, collega's en leidinggevenden. Zijn accuraatheid, klantgerichtheid, analytische vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel maken hem waardevol voor elk team.
Remco is beschikbaar na een opzegtermijn van 1 maand voor 36 uur per week en heeft een salarisindicatie van €3.700,- bruto per maand op fulltime basis.
Werkzaamheden
Zorgdragen voor de voor de administraties van 12 bedrijven;
Uitvoerende werkzaamheden zijn onder andere aanleveren inkoopfacturen en salarismutaties, uitgavenplanning, verwerken betalingen, controle grootboek, facturatie, verzekeringsmutaties, afhandelen en verzorgen van diverse correspondentie;
Ondersteuning van afsluitingsactiviteiten;
Ondersteuning pandbeheer;
Ondersteuning servicekostenafrekeningen.
Uitvoerende werkzaamheden zijn onder andere aanleveren inkoopfacturen en salarismutaties, uitgavenplanning, verwerken betalingen, controle grootboek, facturatie, verzekeringsmutaties, afhandelen en verzorgen van diverse correspondentie;
Ondersteuning van afsluitingsactiviteiten;
Ondersteuning pandbeheer;
Ondersteuning servicekostenafrekeningen.