Anne (HR Medewerker)
Anne, een harde werker die zichzelf graag wil bewijzen in het HR werkveld. Na een aantal jaren gewerkt te hebben als consultant is Anne haar wil om als HR Medewerker aan de slag te gaan enkel groter geworden. Om extra ervaring op te doen in het vak heeft ze er in het verleden voor gekozen om haar vaste functie op te zeggen voor een tijdelijke functie als HR Medewerker bij een technisch bedrijf. Hier heeft zij de administratieve taken van het HR werk op zich genomen en zich verder ontwikkeld als HR Professional. Momenteel is Anne werkzaam als Coördinator Huishoudelijke Ondersteuning. In deze functie is zij verantwoordelijk voor zowel het plannen van de huishoudelijke medewerkers, als de administratieve HR taken.
Ondanks het feit dat Anne haar werk in de zorg heel leuk vindt, is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Anne houdt ervan om gestructureerd te werken en wil zich graag toespitsen op een organisatie in de techniek. Anne is een echte doorzetter. Dit blijkt uit het feit dat ze haar mbo heeft afgemaakt, ook al was dit niet voor haar de richting die zij op wilde.
Anne heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van €2.900,- op basis van een 40-urige werkweek.
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor het inplannen van de huishoudelijke medewerkers bij de klanten;
- Eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als huishoudelijke medewerkers;
- Signaleren van problemen in de planning en deze oplossen;
- Ziekte- en herstelmeldingen, verlof en vakanties van medewerkers verwerken in het ERP systeem.