Nadia (HR Medewerker)
Nadia is een HR Medewerker met twee jaar ervaring bij een grote zorginstelling. In deze organisatie heeft zij, dankzij haar overtuigingskracht en sociale vaardigheden, ervoor gezorgd dat medewerkers een onboardingtraject in kunnen gaan zodra ze in dienst komen. Dit initiatief vanuit Nadia leidde ertoe dat de uitstroom vanuit de organisatie is teruggenomen en medewerkers zich meer betrokken voelen. Nadia heeft veel geleerd in haar huidige functie, maar ze merkt dat ze toe is aan een volgende stap in haar carrière. Ze heeft zowel tijdens haar stages, als tijdens haar huidige werk gemerkt dat ze veel energie haalt uit het advies geven over de ontwikkeling van medewerkers. Dit is dan ook een aspect van HR waar ze zich graag in wil verdiepen, het liefst binnen een commerciële organisatie waarin men vlot met elkaar communiceert en de lijnen kort zijn.
Nadia is van nature erg nieuwsgierig en je merkt in een gesprek met haar dat zij ook niet bang is vragen te stellen. Haar empathie zorgt ervoor dat ze zich goed kan inleven in de medewerkers, en snapt wat zij nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Een goed voorbeeld hiervan is de workshops die zij heeft gegeven aan het management. Ze merkte dat er in de organisatie een hoge werkdruk lag bij de Medewerkers, waarna ze op eigen initiatief workshops heeft gegeven over o.a. werkstress binnen een organisatie en hoe hiermee om te gaan.
Nadia is vanaf september voor 32 uur per week beschikbaar. Ze heeft een salarisindicatie van € 2.750,-bruto per maand op basis van 40 uur per week.
Werkzaamheden
- Werkzaam op een afdeling van 11 HR Medewerkers. Hier de HR Manager ondersteunen bij de implementatie van het HR beleid op verschillende locaties;
- Adviseren van de vestigingmanagers bij het uitvoeren van het HR beleid;
- Het opzetten en begeleiden van het onboardingtraject;
- Verantwoordelijk voor het aanbieden van scholing voor de medewerkers, zowel individueel als collectief (organisatiebrede scholing);
- Herschrijven en her-beoordelen van functieprofielen;
- Casemanager voor medewerkers die langer dan een jaar ziek zijn;
- Onderhouden van het (telefonisch en per mail) contact tussen verschillende externe partijen. O.a het uwv, Verzekeraars en re-integratiebureaus.
- Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie en -mutaties;