Recruitment Consultant Supply Chain

Je wilt graag Ondernemer, Coach, Adviseur, Recruiter en Accountmanager in één zijn. Dat is mogelijk als Recruitment Consultant Supply Chain in Breda. Ben jij zakelijk, sociaal en commercieel? Reageer dan snel!

Werken bij Extra Talent

Extra Talent is een jonge, unieke organisatie die gespecialiseerd is in arbeidsbemiddeling en heeft vijf vestigingen in Nederland. Wij zijn in diverse sectoren actief om op deze manier de beste matches te kunnen maken tussen werkgevers en werkzoekenden. Denk bijvoorbeeld aan de volgende sectoren: Supply Chain, Logistiek, Financieel, Office en Juridisch. Binnen de organisatie heerst een informele en open sfeer. Normaal wordt de week afgesloten met een gezellige borrel en worden er diverse teamuitjes en personeelsfeesten georganiseerd. Nu gebeurt er nog steeds heel veel, maar dan online.
 
Omdat wij aan het groeien zijn, zijn wij op zoek naar een Recruitment Consultant Supply Chain om ons team te komen versterken.

Wat ga je doen als Recruitment Consultant Supply Chain?

Je bent verantwoordelijk voor het uitbouwen en onderhouden van jouw eigen klantennetwerk binnen de Supply Chain wereld. Je gebruikt jouw uitstekende commerciële vaardigheden door acquisitie te plegen, te netwerken en contact te onderhouden met je relaties. Verder ben je vrij om zelf invulling te geven aan de manier waarop jij je doelen bereikt.

Daarnaast zoek je naar geschikte kandidaten via diverse kanalen. Via voornamelijk LinkedIn benader je potentiële kandidaten en op deze manier bouw jij aan je netwerk. Tijdens uitgebreide sollicitatiegesprekken kom jij er door je uitstekende interviewtechniek achter waar de kandidaat nou écht naar op zoek is en je koppelt hem of haar vervolgens aan jouw klant. Na afloop van de plaatsing onderhoudt je contact met de kandidaat door onder andere het voeren van evaluatiegesprekken.
 
Je bent het aanspreekpunt voor jouw klanten en kandidaten en je bent verantwoordelijk voor het gehele recruitmentproces. Een opsomming van jouw werkzaamheden:
  • Opbouwen van je eigen kandidaten- en klantenbestand;
  • Onderhouden van klantrelaties;
  • Voeren van evaluatiegesprekken met bestaande klanten;
  • Voeren van (digitale) gesprekken met kandidaten om te onderzoeken waar ze naar op zoek zijn;
  • Plaatsen van leuke, creatieve berichten op LinkedIn.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Een afgeronde hbo/wo opleiding;
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen de arbeidsbemiddeling;
  • Overtuigen en enthousiasmeren is wat jij goed kan;
  • Je bent optimistisch, alert en bruist van de energie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat je daarvoor van ons krijgt

Extra Talent biedt jou een uitdagende, afwisselende functie waarin je de hele dag in contact staat met mensen. Er wordt vanaf jouw eerste werkdag geïnvesteerd in jou. Op basis van een 40-urige werkweek en afhankelijk van jouw werkervaring ligt jouw salaris tussen de € 2.500,- en € 3.200,- bruto per maand. Uiteraard krijg je ook een laptop, telefoon en eventueel een auto van de zaak, zodat je in alle vrijheid je werk uit kunt voeren.

Ben je enthousiast geworden?

Denk jij onze consultants te kunnen verslaan met een potje tafeltennis? Druk dan direct op de sollicitatieknop! Als je meer wilt weten over de vacature, dan kun je mij bereiken per mail demi.pors @extra-talent.nl of per telefoon 06 – 16 04 39 50.

Functie

Recruitment Consultant Supply Chain

Plaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.200

Opleidingsniveau

HBO

Sluitingsdatum

31 maart 2021