Linda (Personal Assistant)

Linda is viereneenhalf jaar werkzaam als Personal Assistant bij een groot en internationaal advocaten- en notariskantoor. Zij biedt ondersteuning aan de Managing Partner en tevens binnen de praktijkgroep Financial Regulatory aan meerdere advocaten. Linda is onder andere verantwoordelijk voor; het complex agendabeheer, e-mailverkeer, aanmaken dossiers, de billing, het uitvoeren van conflict checks, het opzetten, notuleren en opvolgen van de teammeetings, archivering, ondersteuning projectmanagement en alle overige ondersteunende werkzaamheden. De Engelse taal beheerst zij goed in woord en geschrift, een zowel nationaal als internationaal kantoor zou goed bij haar passen. Linda zit niet op de schopstoel, maar een nieuwe uitdaging als Personal Assistant gaat zij niet uit de weg. Zij voelt zich het beste thuis binnen een zakelijk maar toch ook persoonlijk kantoor.

Linda is een spontane, representatieve en hardwerkende dame met hart voor de zaak. Zij beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en is betrokken en proactief. Linda houdt van afwisseling in haar werkzaamheden zodat geen dag hetzelfde is en zij het lekker druk heeft. Tevens vindt Linda het contact met mensen belangrijk, zij is een heel sociaal en loyaal persoon. In haar vrije tijd doet zij regelmatig aan sport, zij doet aan bootcamp en fitness.

Linda heeft een maand opzegtermijn en is vier dagen per week beschikbaar.

Salarisindicatie € 3.350,- bruto per maand op fulltime basis.

Werkzaamheden

  • Complex agendabeheer;
  • Lezen, screenen en opvolgen e-mails;
  • Billing;
  • Uitvoeren conflict checks;
  • Aanmaken dossiers;
  • Ondersteuning projectmanagement;
  • Archivering;
  • Het opzetten, notuleren en opvolgen van de teammeetings;
  • Alle overige ondersteunende werkzaamheden op juridisch gebied.

Functie

Personal Assistant

Leeftijd

34

Woonplaats

Amsterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed.

Computervaardigheden

Word, Excel, PowerPoint, Outlook