Sammy (Juridisch Secretaresse)

Sammy is zes jaar werkzaam geweest als Front & Booking Office Medewerker bij een hotel. Zij was onder andere verantwoordelijk voor; het in- en uitchecken van gasten, het beantwoorden van telefoonverkeer, afhandelen e-mailverkeer, klachtenafhandeling, reserveringen en de facturatie van groepen & events. Sammy is na jaren werkzaam te zijn geweest opgestapt in goed overleg, zij zocht meer regelmaat met betrekking tot haar uren. Sinds februari dit jaar is zij werkzaam als Customer Service Representative, helaas is zij er al snel achter gekomen dat dit niet de baan is die zij ambieert. Sammy mist voornamelijk de administratieve werkzaamheden. Heel graag zou zij de stap willen maken naar een kantoor waar zij de functie als Junior Secretaresse kan vervullen. Sammy is op zoek naar een vaste baan, een zowel nationaal als internationaal kantoor zou goed bij haar passen.

Sammy is een spontaan en open persoon die beschikt over een goede werkethiek. Zij werkt geordend en voert haar werkzaamheden secuur uit. Tevens toont zij initiatief en gaat zij geen uitdaging uit de weg. Ook is Sammy een sociaal persoon die zich goed kan mengen met andere collega’s. En representatief is zij zeker!

Sammy heeft een maand opzegtermijn en is vier tot vijf dagen per week beschikbaar.

Salarisindicatie bedraagt € 2.600,- bruto per maand op fulltime basis.

Werkzaamheden

  • Afhandeling telefoonverkeer;
  • E-mailverkeer.

Functie

Juridisch Secretaresse

Leeftijd

28

Woonplaats

Hillegom

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

Word, Outlook, PowerPoint