Angela (Notarieel Secretaresse)
Angela is een Junior Notarieel Medewerker met ruim een halfjaar ervaring. Op dit moment werkt zij op een notariskantoor op de sectie Onroerend Goed. Hier heeft zij ervaring met de voorbereiding van dossiers en akten. Zo heeft zij ook ervaring met het opstellen van hypotheek- en leveringsakten. Bovendien behandeld zij haar dossier zelfstandig, maar is er wel een eindverantwoordelijke die haar werk nakijkt. Zij heeft zowel met bestaande bouw alsmede met nieuwbouwprojecten meegedraaid. Op drukke dagen draaide zij ook mee op de receptie en was zij het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor cliënten. Angela geeft aan dat zij de administratieve kant erg leuk vindt en ook veel energie haalt uit klantcontact. Angela start het liefst als Junior Notarieel Medewerker, met aandacht voor de ondersteuning, bij een notariskantoor in regio Rotterdam.
Wij hebben Angela leren kennen als een zeer vriendelijke en rustige jongedame met een enorm doorzettingsvermogen. Met nul ervaring op het notariaat gestart, maar binnen een half jaar toch zo veel verantwoordelijkheid gekregen. Zij kan op een serieuze, en hele geduldige manier zorg dragen voor haar verantwoordelijkheden. Haar collega's omschrijven haar als een goedlachse en behulpzame collega.
Angela heeft een maand opzegtermijn en is fulltime beschikbaar.
Salarisindicatie: € 2.500,- bruto op basis van 37,5 uur.
Wij hebben Angela leren kennen als een zeer vriendelijke en rustige jongedame met een enorm doorzettingsvermogen. Met nul ervaring op het notariaat gestart, maar binnen een half jaar toch zo veel verantwoordelijkheid gekregen. Zij kan op een serieuze, en hele geduldige manier zorg dragen voor haar verantwoordelijkheden. Haar collega's omschrijven haar als een goedlachse en behulpzame collega.
Angela heeft een maand opzegtermijn en is fulltime beschikbaar.
Salarisindicatie: € 2.500,- bruto op basis van 37,5 uur.
Werkzaamheden
- zelfstandig dossierbehandeling op Onroerend Goed;
- stelt zelfstandig akten op: hypotheek- en leveringsakten;
- correspondentie met cliënten en derden;
- dossiers aanmaken en archiveren;
- aflosnota’s opvragen;
- aktes passeerklaar maken.