Chantal (Notarieel Medewerker)
Chantal is een ervaren Notarieel Medewerkster. Zij heeft al meer dan tien jaar ervaring binnen het notariaat. Ze is een notarieel medewerker in hart en nieren. Wanneer je aan Chantal vraagt wat haar favoriete werkzaamheden zijn antwoord zij met: ‘alles’. Chantal heeft een mbo opleiding administratief medewerker gevolgd. Zij is het notariaat ingerold en dit is haar zo goed bevallen dat ze hier verder in wilde ontwikkelen. Afgelopen jaren heeft zij gewerkt bij een middelgroot kantoor. Haar werkzaamheden waren hier voornamelijk: inboeken van dossiers, contact onderhouden met cliënten, Aktes op het Onroerend goed opstellen en post alfonota’s opvragen. Chantal heeft voornamelijk ervaring op het Onroerend goed. In het verleden heeft zij ook op de sectie Ondernemingsrecht gewerkt, maar dit is voor haar al een tijd geleden. Onroerend goed heeft haar voorkeur, maar ze staat ook zeker open voor andere rechtsgebieden.
Chantal is een hardwerkende, zelfstandige en gemotiveerde vrouw. Haar collega’s noemen haar ook wel ‘de probleemoplosser’. Wanneer er wat geregeld moet worden zorgt Chantal hier graag voor. Chantal kan goed samenwerking, maar ook goed zelfstandig. In haar volgende werkgever zoekt zij een middelgroot tot groot kantoor, een informele sfeer en een leuk team.
Chantal heeft een maand opzegtermijn en is voor 3 dagen per week beschikbaar. Zij heeft een salarisindicatie van € 1.900,- bruto op basis van 24 uur per week.
Chantal is een hardwerkende, zelfstandige en gemotiveerde vrouw. Haar collega’s noemen haar ook wel ‘de probleemoplosser’. Wanneer er wat geregeld moet worden zorgt Chantal hier graag voor. Chantal kan goed samenwerking, maar ook goed zelfstandig. In haar volgende werkgever zoekt zij een middelgroot tot groot kantoor, een informele sfeer en een leuk team.
Chantal heeft een maand opzegtermijn en is voor 3 dagen per week beschikbaar. Zij heeft een salarisindicatie van € 1.900,- bruto op basis van 24 uur per week.
Werkzaamheden
- Inboeken van dossiers;
- Akten opstellen;
- Aflonotaa's opvragen;
- Royementsakten opstellen;
- Registratie verwerken;
- eindafwerken na het passeren;
- Post verwerken;
- Contact onderhouden met cliënten;
- Telefoon en agenda beheren.