Gioia (Customer Service Medewerker)

Gioia is ruim 6 jaar werkzaam binnen de logistiek als Operational Officer. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het opstellen van transportdossiers voor alle administratieve afhandelingen, zoals klachten signaleren, de voortgang van de aanleveringen en om het gehele order entry proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit betekent dat ze secuur te werk gaat en wanneer nodig met verschillende afdelingen en klanten schakelt. Gioia is het eerste aanspreekpunt voor vragen zoals, laad- en lostijden en als er spoedzendingen verzonden moeten worden over de weg, dit zijn er gemiddeld 10 per week. Daarnaast is Gioia tussenpersoon voor klant en transporteur, om alles in goede banen te leiden en ze heeft dagelijks telefonisch contact met Duitsland. Gioia is dagelijks bezig met het opstellen van debiteuren- en crediteurendossiers. Gioia is nu samen met Extra Talent op zoek naar een startersfunctie als declarant.

Gioia is een energieke en positieve dame met doorzettingsvermogen. Op de werkvloer is zij behulpzaam en altijd bezig, want stilzitten is niets voor haar. In haar functie hoopt Gioia zich te kunnen blijven ontwikkelen en het liefst zou zij naast een fulltime functie blijven doorleren door het volgen van een studie of cursussen. Haar houding is vriendelijk en door haar probleemoplossend vermogen en creativiteit weet Gioia de klant altijd een gepaste oplossing te bieden.

Gioia heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 2.700,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Eerstelijns aanspreekpunt voor vragen, incidenten en wensen van de klant;
  • Het opstellen van transport dossiers en de afhandeling van administratieve werkzaamheden, zoals knelpunten en klachten signaleren;
  • Verantwoordelijk voor maand-, kwartaal- en jaar rapportages voor de A-klanten;
  • Het beheren van de voorraad, credit en debiteuren. Er voor zorgen dat alle producten van A tot Z op het platform staan.
  • Financiële afwikkeling van ontvangen disputen;
  • Scandinavische en Duitse aan leveringen over weg invoeren en monitoren;
  • Het opsporen en oplossen van achterstallige betalingen, onderhouden van contact met debiteuren en crediteuren en het bewaken van gemaakte afspraken zowel in- als extern.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

26

Woonplaats

indeed

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.Engels, Duits en Indonesisch goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Prologs WMS, MS Office: Excel, Powerpoint, Word, Publisher