Sophie (Logistiek Administratief Medewerker)

Sophie heeft, met ruim acht jaar ervaring als Customer Service Medewerker bij een internationaal transportbedrijf, goede kennis van de transportwereld. Ze staat dagelijks telefonisch en via de mail in contact met de vaste en sporadische klanten. Ze verwerkt de orderaanvragen, controleert de status van de zendingen en zoekt complexe vraagstukken uit. Daarnaast heeft ze contact met externe vervoerders, met betrekking tot het plaatsen van orders. Omdat Sophie inmiddels verschillende facetten heeft doorlopen bij haar huidige werkgever, is zij toe aan een nieuwe werkomgeving. Ze is bij voorkeur op zoek naar een nieuwe uitdaging, met meer verantwoordelijkheden, binnen haar specialisme en dat is Customer Service Representative. Graag past ze ook de kennis van de Franse taal toe in haar nieuwe functie.

 

Sophie is een vriendelijke en behulpzame dame, die in haar werk de rust bewaakt. Dit neemt niet weg dat een hectische omgeving niks voor haar is: dit gaat haar gemakkelijk af en accuratesse vindt ze hierin erg belangrijk. Sophie is ambitieus en houdt van aanpakken. Daarnaast is zij leergierig aangelegd en wilt ze zichzelf graag blijven ontwikkelen. Dit heeft ze bewezen doordat ze begin dit jaar een volledig nieuw TMS-systeem zichzelf eigen heeft gemaakt.
 

Sophie heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Contact onderhouden met de chauffeurs en instructies geven;
  • Los afspraken plannen;
  • Franse klanten telefonisch te woord staan;
  • Oplossen van vragen en obstakels;
  • Opmaken van documenten (CMR's) en regelen van certificaten (vignetten en licenties);
  • Planners ondersteunen op allerlei gebieden.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Prinsenbeek

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Frans goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

Transpas, Scansys, Plan & Go, MS Office: Word, Excel, PowerPoint