Seline (Customer Service Medewerker)

Seline is opgegroeid in een logistieke familie. Van jongs af aan maakt ze de hectiek binnen de logistieke wereld mee en dat vindt zij leuk. Ze had ervoor gekozen om de opleiding Toerisme & Reizen te gaan volgen. Na het succesvol afronden van haar mbo-opleiding is zij aan de slag gegaan bij diverse reisorganisatorische bedrijven. Ook heeft zij bijna één jaar in Turkije en Spanje gewerkt als Hostess. Momenteel werkt Seline bij een logistieke dienstverlener als Inventory Controler. Ze heeft ervaring met het inboeken van orders, contact onderhouden met klanten en chauffeurs, facturatie, inplannen van transport en het beheren van de voorraad. In haar huidige functie mist Seline het contact met mensen. Daarom is ze samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging. 

Seline is een doorzetter met een duidelijk doel voor ogen die haar wortels in de logistiek heeft zitten en hierin ook wilt groeien. Met haar sterke communicatieve vaardigheden werkt ze aan een goede relatie met de klant en andere betrokkenen. Dankzij haar vriendelijke en commerciële instelling ziet en neemt zij kansen waar haar collega’s nog niet aan gedacht hadden. Hierdoor is zij van toegevoegde waarde voor de organisatie.

Seline heeft een maand opzegtermijn en ze heeft een salarisindicatie van €2.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor beheren van de voorraad;
  • Omboeken van item nummers;
  • Afhandelen van schades;
  • Aanpassen van orders;
  • Verschillen in het systeem aanpassen;
  • Problemen in orders oplossen met de klant.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

29

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Flexad, MS Office (Excel, Word, Outlook en PowerPoint)