Celine (Customer Service Medewerker)

Celine is na haar WO-studie Spaanse taal & cultuur een uitdaging in Barcelona aangegaan bij een bekend sieradenmerk. Binnen dit bedrijf is zij anderhalf jaar werkzaam geweest als Hoofd Aftersales en had ze veel verantwoordelijkheden. Ze nam de leiding in het afhandelen van klachten, klantenservice, administratieve werkzaamheden en verzorgen aftersales. Wegens heimwee naar Nederland keerde Celine terug. Ze kwam per toeval in aanraking met de logistiek als Contract Administrator. Binnen deze functie heeft zij wederom veel verantwoordelijkheden en heeft ze dagelijks klantencontact. Helaas kwam haar functie te vervallen wegens de fusie van het bedrijf. Celine ging om deze reden een nieuwe uitdaging als Medewerker Verkoop Binnendienst. Echter had haar voormalige werkgever besloten om de functie te behouden en is Celine daarom teruggekeerd in haar functie Contract Administrator. Echter hunkert ze naar doorgroei en het opdoen van nieuwe kennis. Met haar commerciële instelling is ze daarom op zoek naar een functie bij voorkeur als een Account Manager.

Celine is een spontane dame die enthousiast in het leven staan. Ze vindt het leuk om te leren en past de verkregen informatie ontzettend snel toe. Bij haar huidige werkgever is zij momenteel degene op de afdeling die vrijwel alle vragen kan beantwoorden. Celine is sociaal en legt gemakkelijk contacten met mensen om haar heen. Ze heeft een vriendelijke instelling en zet de klant samen met het bedrijfsbelang voorop.

Celine heeft een opzegtermijn van 1 maand en zij heeft een salarisindicatie van €2.800,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de administratieve maandafsluitingen van de verkochte producten binnen de olie en benzine-industrie
  • Controleren van de cijfers en berekeningen maken van de verkochte marges aan de hand van de Excelmacro's, in overleg beslissingen maken wanneer de correcties worden doorgevoerd
  • Dagelijks Franse klanten telefonisch te woord staan m.b.t. de facturatie en leveringsvragen
  • Controleren en opvolgen van het gehele orderproces, administratief afhandelen middels facturatie
  • Analyseren hoe de prijsverschillen ontstaan en hoe deze rechtgetrokken worden
  • Accijnsverwerkingen van de klanten controleren en doorvoeren
  • Facturatie verzorgen van de pijpleidingen (van olie en benzine) naar Frankrijk
  • Indien gegevens ontbreken, deze opzoeken, in bestand zetten en verwerken in het systeem

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

26

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Spaans uitstekend in woord en geschrift. Frans en Duits voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP en MS Office (Excel, Word, PowerPoint en Outlook)