Bas (Customer Service Medewerker)

Bas heeft een grote interesse voor computers, systemen, games et cetera. Vanuit deze interesse is hij bij zijn voorlaatste werkgever terecht gekomen die gericht is op de hightech branche. In eerste instantie is Bas werkzaam geweest als Callcenter Medewerker (B2C) en na 1,5 jaar heeft hij de stap gezet richting Medewerker Backoffice (B2B). Hij was hier op uitzendbasis werkzaam en er was geen ruimte voor een vaste aanstelling. Bas is op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging en op deze manier is hij gestart in de rol van Customer Service Medewerker, weer gericht op B2C. Na zijn zoektocht naar meer diepgang qua inhoud van de functie is Bas één maand werkzaam geweest bij zijn laatste werkgever. Dit bleek een mismatch te zijn. Bas is op zoek naar een nieuwe uitdaging met toekomstperspectief. 

Bas is een rustig persoon die gefocust te werk gaat. Hierdoor werkt hij accuraat en weet hij kalm te blijven in stressvolle situaties. Bas is niet iemand die zomaar wat roept. Hij spreekt vanuit kennis en is niet bang om zijn mening uit te spreken. Hij heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel bijvoorbeeld, als er nieuwe mensen starten voelt hij zich geroepen om zijn kennis te delen om zo kwaliteit te behouden. 

Bas is per direct beschikbaar en hij heeft een salarisindicatie van € 2.100,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Aanspreekpunt voor interne vragen over bestaande kabels die aangepast moesten worden 
  • Aannemen van aanvragen en schakelen met interne afdelingen, zoals Engineering om te beoordelen of het product in portfolio past 
  • Verantwoordelijk voor de orderadministratie en het digitaliseren / archiveren van data 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

28

Woonplaats

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels zeer goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel), SAP, Genesys