Erwin (Customer Service Supervisor)

Erwin is na zijn bakkersopleiding verder gaan studeren in de richting van boekhouding. Na een aantal jaar als Financieel Medewerker te hebben gewerkt is Erwin per toeval in de logistieke wereld terechtgekomen. De logistieke wereld bevalt hem nog steeds en blijft hem uitdagen. Inmiddels werkt hij 17 jaar bij zijn huidige werkgever en heeft Erwin veel verantwoordelijkheden. Hij is een geboren regelaar en zorgt ervoor dat de werkzaamheden gestructureerd opgevolgd worden. Echter is Erwin toe aan een nieuwe werkomgeving als Customer Service Supervisor of Logistiek Coördinator in de leidinggevende rol.

Erwin is een echte organisator waarmee hij de ruimte creëert voor ad hoc situaties. Daarnaast houdt hij van korte lijntjes en snelle handelingstijd. Erwin heeft zeker een commerciële instelling en probeert alles op alles te zetten om alleen de beste resultaten te halen. Hiermee zet hij bedrijfsbelang altijd voorop. Erwin staat altijd klaar voor zijn collega's en daarom is hij ook altijd bereikbaar voor hen. Dankzij zijn inzet en motivatie weet hij de nieuwe informatie snel toe te passen in praktijk.

Erwin heeft een opzegtermijn van 1 maand en hij heeft een salarisindicatie van € 3.800,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Direct aansturen van 1 collega op de Customer Service afdeling
  • Indirect aansturen van 15 medewerkers in de loods, waarvan 2 meewerkend voormannen en 2 teamleiders
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van de KPI's van de leveringen en het behalen van targets
  • Contact onderhouden met 6 verschillende vestigingen over de leveringen en voorwaarden
  • Dagelijks contact onderhouden met de holding in Spanje en indirect 20 tot 30 medewerkers aansturen
  • Dagelijks klantencontact per telefoon of e-mail betreft leveringen en oplossingen van de obstakels
  • Ad hoc transport regelen betreft ontbrekende meubelen en andere naleveringen
  • Contact onderhouden met de afdeling Transportplanning
  • Opstellen van de planningen voor de loods
  • Planningen maken van de leverroutes van de retailers en hoeveelheden
  • Dagelijks 30 tot 35 per dag in Nederland en ongeveer 100 wagens in Duitsland controleren en aansturen
  • Rapportages opstellen van alle wagens in Nederland en Duitsland voor de vestigingen in Nederland, Spanje en Duitsland
  • Redenen achterhalen van de naleveringen en die niet op tijd zijn aangekomen
  • Feedback verwerken in de rapportages
  • Retouren naar Spanje verzorgen
  • Leveringen in het warehouse aanmelden en collega's op de hoogte stellen
  • Verkeerde leveringen ophalen bij de retailers en ervoor zorgen dat het bij het juiste adres aankomt

Functie

Customer Service Supervisor

Leeftijd

37

Woonplaats

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Duits voldoende in woord en matig in geschrift.

Computervaardigheden

Tans, Exact, Filemaker, Logistic Planet, Blindtypen en MS Office (Excel, Word en Outlook)