Michelle (Teamleider Customer Service)

Michelle werkt nu ruim 6 jaar bij haar huidige werkgever, een logistiek dienstverlener, waar zij is begonnen als Medewerker Customer Service en Transportplanning. Inmiddels is Michelle doorgegroeid naar de rol van Teamleider van deze afdeling waardoor zij verantwoordelijk is voor de aansturing en coaching van een team van 9 tot 15 medewerkers op kantoor. Ook is zij verantwoordelijk voor het inzichtelijk maken en bespreken van prestaties met zowel de klant als de externe vervoerders. Zo kunnen verbeteringen en kostenbesparingen aangedragen en ingevoerd worden. Vanwege de werksfeer binnen haar locatie heeft Michelle besloten latent te oriënteren op een nieuwe uitdaging binnen de logistiek of het transport. In een nieuwe functie zijn voor haar het klantcontact en probleemoplossende aspect binnen een functie belangrijk. 

Michelle is een rustige dame die eerst de kat uit de boom kijkt. Zij is zeer stressbestendig, wat ook blijkt uit haar ervaring bij de brandweer, en heeft een nuchtere houding. Dit houdt in dat Michelle goed de focus weet te bewaren in hectische situaties. In haar communicatie is Michelle recht door zee. Ze is niet bang haar mening te geven zolang daarmee anderen niet gekwetst worden. Probleemoplossend is Michelle sterk doordat zij goed luistert, de relevante informatie weet uit te filteren en snel kan schakelen. Door vast te stellen wat iedere werknemer nodig heeft om zijn of haar persoonlijke ontwikkeldoelen te behalen, krijgt ieder teamlid een persoonlijke aanpak waardoor ontwikkeling en doorgroei mogelijk is. Dit vindt Michelle belangrijk. 

Michelle heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand en ze heeft een maand opzegtermijn. 

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de afdeling Customer Service en Transportplanning, de receptie en de chauffeursbalie
  • Aansturen en coachen van een team van 9 - 15 medewerkers
  • Verzorgen van de urenregistratie en maken van TVT-overzichten
  • Voeren van maandelijkse en kwartaalvergaderingen met de klant (healthcare) en de externe vervoerders
  • Aandragen van verbeterpunten en kostenbesparingen 
  • Afhandelen van escalaties, problemen en klachten

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

32

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Custom made WMS, Transport boeking systeem, dockplanning systeem, MS Office (Word, Excel, Outlook)