Raymon heeft bewust gekozen om na zijn vwo direct te beginnen met werken. Na ongeveer 1 jaar te hebben gewerkt als Heftruckchauffeur was het duidelijk dat hij meer in zijn mars had en kreeg hij een uitdaging om op het kantoor te werken. Deze kans heeft hij met beide handen aangegrepen. Eerst als Logistiek Administratief Medewerker, maar ook hier had zijn werkgever snel door dat dit niet zijn eindstation was. Zo werd hem functie van Customer Service Key Account aangeboden en dit is gaat hem goed af. In de loop der jaren is Raymon gegroeid binnen het bedrijf en in zijn functie als Customer Service Key Account. Dit uit zich in het feit dat hij direct in contact staat met maar liefst 70 verschillende rederijen en wegvervoerders. De voornaamste taken voor zijn key account zijn het oplossen van de zeer uiteenlopende vragen en klachten met betrekking tot de verschillende zendingen en het maken, delegeren, controleren en nakomen van de time slot boekingen. Intern is Raymon ook een sparingspartner voor zijn Manager met betrekking tot het implementeren van verbeteringen en structurele oplossingen. Raymon heeft veel verantwoordelijkheden en werkt na 14 jaar nog met veel plezier, maar is toe aan een nieuwe uitdaging. Zijn voorkeur gaat uit naar een functie als Senior Customer Service Representative of (Allround) Expediteur.
Raymon is een sociale, flexibele doorpakker die geen blad voor de mond neemt. Weekend, avond en bereikbaarheidsdiensten zijn hem niet vreemd. Door zijn hands-on mentaliteit en de ervaring die Raymon heeft opgedaan in de loop der jaren is hij een zeer gewaardeerde collega waar je met problemen te recht kunt. Zijn motto "één voor allen, allen voor één" is veel zeggend en hem op het lijf geschreven. Hij vindt dat alle werknemers samen moeten gaan voor het belang van het bedrijf.
Raymon heeft 1 maand opzegtermijn en hij heeft een salarisindicatie van € 3.400,- bruto per maand.