Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Marit (Customer Service Medewerker)

Marit heeft 30 jaar ervaring binnen de logistieke sector. Ze is na haar opleiding begonnen als Logistiek Administratief Medewerker via een uitzendbureau. Na 6 maanden heeft de organisatie, waar ze was geplaatst, gemerkt dat Marit er één was om binnen het bedrijf te houden. Binnen deze organisatie heeft ze in 20 jaar verschillende functies ingevuld, waaronder Logistiek Ploegleider van 50 fte, Management Assistent, Planner Subcontractor. Ook heeft ze een eigen afdeling opgezet die POS materiaal produceert. Het bedrijf ging reorganiseren en zo ging ze op zoek naar een nieuwe uitdaging. Deze heeft ze gevonden in de functie Customer Service en Planning Key Account. Hier was ze verantwoordelijk voor alle transportopdrachten, vragen, eisen en klachten waar haar key-account tegenaan liep. Marit heeft zich door de jaren, naast haar fulltime baan, ook persoonlijk ontwikkeld. Dit heeft ze gedaan door het invullen van meerdere nevenfuncties binnen de organisatie. Ze was QSE verantwoordelijke, lid van de ondernemingsraad en vertrouwenspersoon voor collega's. Wegens een verhuizing van Amsterdam naar Raamsdonksveer is Marit op zoek naar een uitdaging die dichter bij huis is. Haar voorkeur gaat uit naar een functie als Customer Service Medewerker of Logistiek Coördinator.

Marit is een vriendelijke, flexibele, zorgzame vrouw. Hoewel Marit vriendelijk overkomt, zal ze niet over zich heen laten lopen. Daarnaast heeft ze veel doorzettingsvermogen en is ze zeer loyaal. Dankzij haar helikopterview en stressbestendigheid heeft Marit al haar functies tot een positief einde gebracht. Mensen in beweging krijgen, ten goede van het bedrijf, zonder echt de baas te spelen, is haar motto.

Marit is per direct beschikbaar en ze heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het behandelen en coördineren van alle transportopdrachten, vragen, eisen en klachten die key-account stelde.
  • Verantwoordelijk voor het behalen van de vooraf vastgestelde KPI's.
  • Vertrouwenspersoon voor collega's.
  • Maken en onderhouden van een correcte administratie.
  • Bijhouden van een klachtenbestand.
  • Aansturen van verschillende leidinggevende met betrekking tot de eisen van key-account.
  • Waarborgen van de kwaliteitsnormen ISO 9001, ISO 14001, OHSAS.
  • Inplannen van wagens en trailers ten behoeve van key-account.
  • Contact houden met de verschillende afdelingen ter ondersteuning van eigen werkzaamheden.
  • Coördineren van de interne vallue added services wat betrekking had op vragen, eisen en klachten.
  • Lid van de ondernemingsraad.

01/09/2006 tot 31/03/2009 werkzaam voor het Key-account, zelfde werkzaamheden.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

52

Woonplaats

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift. Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)