Alicia (Expediteur)

Alicia is een harde werkster en heeft al ruim 10 jaar ervaring binnen de Logistiek. Alicia is verantwoordelijk voor het gehele proces van land van herkomst tot dat de zending in Nederland is aangekomen en andersom. Zij traceert de zendingen die ze heeft aangemaakt en zorgt ervoor dat de juiste documenten op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Daarbij regelt zij de losplaats voor de containers middels vaste bedrijven waar ze mee samenwerkt. Alicia heeft ervaring in het verzorgen van CvO, CoA, RVV, LC en EX-A documenten, wat nauwkeurig werken vergt. Tevens verzorgt zij de facturatie en de verwerking hiervan. Alicia is de tussenpersoon tussen magazijn, vervoerder en forwarders en moet hierin vaak snel schakelen. Alicia is op zoek naar een nieuwe uitdaging met meer verantwoordelijkheid waarin zij zich kan ontwikkelen als Logistiek Planner, Fulfilment Officer of een andere nieuwe functie.

Alicia is een energiek persoon die er voor gaat als ze een doel voor ogen ze, een uitdaging gaat ze dan ook niet uit de weg. Ze werkt secuur, georganiseerd en weet prioriteiten te stellen indien de werkdruk hoog is. Alicia is altijd positief ingesteld en blijft gemotiveerd om er het beste van te maken. Alicia heeft twee keer een tijd gehad dat ze er tussenuit is geweest wegens privéredenen en dit licht ze graag persoonlijk toe.

Alicia heeft een opzegtermijn van één maand, is 36 uur beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.800,- op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Aanmaken van zendingen en deze traceren vanuit buitenland tot de bestemming;
  • Verzorgen van de juiste douanedocumenten op het juiste moment;
  • Loslocaties regelen voor containers;
  • Facturaties en restituties verwerken;
  • Tussenpersoon tussen magazijn, vervoerders en forwarders.

Functie

Expediteur

Leeftijd

38

Woonplaats

Uden

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederland uitstekend in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

SAP, GT Nexus, CLIENT NVWA, Microft Office