Marlynn is haar carrière begonnen in de bankwereld als Commercieel Administratief Medewerker. Ze was verantwoordelijk voor de kredietaanvragen en stond veel in contact met de klanten. Na enkele jaren kreeg ze de mogelijkheid om als Sales Assistent in de logistieke branche te gaan werken, waar ze veel te maken kreeg met douanedocumenten. Ze wist dankzij haar doorzettingsvermogen zichzelf op te werken richting de functie van Operationeel Accountmanager in combinatie met Customer Service Representative. Ze lost complexe vraagstukken op en zorgt voor een gezonde klantenrelatie, hierbij staat communicatie voorop. Omdat ze veel in contact staat met de klanten, gaat ze daar ook internationaal langs. Marlynn is toe aan verandering en een nieuwe omgeving, alhoewel ze het naar haar zin heeft bij haar huidige werkgever. Daarom is zij latent op zoek naar een commerciële functie waar ze veel in contact zal staan met internationale klanten.
Marlynn is representatief, duidelijk in haar communicatie en daarbij blijft ze altijd vrolijk en vriendelijk. Daarnaast werkt ze nauwkeurig en neemt ze initiatief wanneer dat nodig is. Ze barst van de energie en wil graag haar kennis en kunde toepassen. Marlynn weet precies hoe ze sympathie van haar gesprekspartner kan winnen en behouden. Dit maakt haar echt een aanwinst voor iedere organisatie.
Marlynn heeft een opzegtermijn van 1 maand en ze heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand.