Michel (Customer Service Medewerker)

Michel is 26 jaar werkzaam geweest als eigen ondernemer. Hij is ooit gestart in de groothandel van zijn vader. Tijdens de crisis in 2009 heeft hij vanwege financiële redenen de groothandel gesloten en is Michel verder gegaan als Agent voor bestaande klanten. Daarnaast heeft hij een parttime baan aangenomen. In 2014 kreeg Michel een fulltime aanbod in de rol van Customer Relationship Officer. Dit heeft hem doen besluiten om zijn eigen onderneming volledig los te laten. Na ruim 3 jaar bij zijn huidige werkgever is Michel latent op zoek naar een nieuwe uitdaging. 

Michel is een representatieve man. Zoals gezegd heeft hij een achtergrond als ondernemer. Dit zie je terug in zijn manier van werken. Hij is loyaal richting zijn werkgever en werkt vanuit het organisatiebelang. Daarnaast is hij altijd op zoek naar verbetering, voornamelijk als het gaat om efficiency. Hij is enthousiast en kritisch, waardoor hij hoge verwachtingen heeft zowel van zichzelf als van anderen. Hij vindt het prettig om vanuit processen te werken en ook om met deadlines te werken. Als die er niet zijn, brengt Michel ze zelf aan. Zijn basis is organiseren en vanuit daar trekt hij werkzaamheden naar zich toe. De klantenservice noemen wij hier niet, omdat dit voor Michel vanzelfsprekend is. Dit is de rode draad door zijn loopbaan. Naar mijn mening is Michel een aanwinst voor iedere organisatie!

Michel heeft 1 maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor de klant en het informeren en adviseren van de klant 
  • Aannemen en verwerken van orders 
  • Monitoren van de lopende orders en vroegtijdig inspelen op knelpunten 
  • Aanspreekpunt voor de interne declaranten 
  • Verantwoordelijk voor de douanedocumentatie (in- en uitklaringen) 
  • Wekelijkse controle op verschillende afdeling gericht op de AEO certificering 
  • Verbeteringen aandragen en doorvoeren voornamelijk gericht op efficiency
  • Opstellen van werkinstructies  
  • Ontwerpen en implementeren van de nieuwe huisstijl

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

51

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels zeer goed in woord en geschrift. Duits zeer goed in woord en uitstekend in geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel), Exact, Stream Software, Social Media