Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Barry (Customer Service Medewerker)

Barry heeft ruim vijf jaar werkervaring op de Customer Service, waarvan de afgelopen 4,5 jaar bij een logistiek dienstverlener. Deze organisatie verzorgt de warehousing voor een aantal distributeurs uit België en Luxemburg waarmee Barry de communicatie voert. Daarnaast onderhoudt hij nauwe contacten met de leveranciers die overal ter wereld gevestigd zitten en is Barry verantwoordelijk voor het coördineren van de logistieke stromen. Omdat Barry in zijn huidige functie doorgroeimogelijkheden mist, is hij latent op zoek naar een nieuwe uitdaging. Barry vindt het belangrijk de volgende zaken terug te vinden in zijn nieuwe baan: een prettige werksfeer, de mogelijkheid om zich persoonlijk te blijven ontwikkelen, ruimte om mee te denken binnen de organisatie en afwisseling in werkzaamheden en veelvuldig klantcontact. Daarnaast is Barry vader van een zoontje en heeft hij bij zijn huidige werkgever de mogelijkheid om om de week een dag ouderschapsverlof op te nemen, dit zou hij graag voortzetten. 

Vanwege zijn rustige aard, weet Barry in stressvolle situaties de rust te bewaren. Hij zet eerst alles rustig op een rijtje en kan terugvallen op zijn gestructureerde werkwijze. Hij functioneert goed binnen diverse teams, doordat hij beschikt over aanpassingsvermogen en zichzelf niet op de voorgrond plaatst. Doordat Barry graag bezig is en zich betrokken voelt bij de organisatie, gaat hij met plezier naar zijn werk. Hij zou het niet over zijn hart kunnen verkrijgen om half werk af te leveren en is secuur en oplossingsgericht. Bovendien spreekt Barry naast het Nederlands, ook de Engelse, Duits en Franse taal.

Barry heeft een maand opzegtermijn en een bruto salarisindicatie van € 2.800,- per maand. 

Werkzaamheden

  • Voeren van het klantcontact, met name met klanten in België en Luxemburg (Franstalig)
  • Verantwoordelijk voor het verwerken van orders
  • Onderhouden van contacten met leveranciers wereldwijd; opvragen van leadtimes
  • Schrijven van werkinstructies en procedures in verband met de ISO-normering
  • Administratief coördineren van de retouren
  • Ondersteunen van het Salesteam
  • Behandelen van klantaanvragen
  • Beheren van de websites 
  • Beheren van brochure- en congresmateriaal
  • Diverse administratieve werkzaamheden

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Duits en Frans goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

QAD, King business software (ERP), MS Office (Excel, Word, Outlook)