Naomi (Customer Service Executive)

Naomi is 5 jaar geleden voor de liefde naar Nederland verhuisd. Voor die tijd heeft ze ruime ervaring opgedaan als Accountmanager. Ze is per toeval in de Logistiek terecht gekomen waar ze zich erg snel heeft ontwikkeld. Ze heeft verschillende functies vervuld zoals Customer Service en Inventory Controller. De laatste 4 maanden is Naomi werkzaam geweest als Customer Service Executive. Deze functie was haar op het lijf geschreven. Helaas was dit een tijdelijke functie ter vervanging van zwangerschapsverlof. Naomi is nu op zoek naar een vergelijkbare functie binnen de logistiek. 

Naomi is een representatieve dame. Ze is een fijne gesprekspartner die weet wat ze wil. Naomi hoort thuis is een hectische omgeving. Waar veel tegelijk gebeurt, hier komt ze het beste tot haar recht. Ze is een echte regelaar die gefocust te werk gaat. Ze bewaart overzicht en weet precies wat er speelt. Op het moment dat het voor Naomi routine werk wordt, gaat ze zich vervelen en op zoek naar nieuwe dingen. Ze trekt werkzaamheden naar zich toe. Naomi haar basis is Customer Service / Account Management. Ze is erg goed in relatiebeheer, ze kan daardoor veel voor elkaar krijgen bij de klant. Ze heeft een passie voor Logistiek ontwikkeld, waardoor transport haar ook gemakkelijk afgaat. Naomi neemt informatie op als een spons. Naar mijn mening een aanwinst voor iedere organisatie! 

Naomi is per direct beschikbaar en ze heeft een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor de klant wereldwijd 
  • Aannemen en verwerken van orders en het opstellen van offertes voor de klanten
  • Begeleiden van externe projecten 
  • Schakelen met andere locaties en het controleren van bestelprocessen 
  • Uitzetten van acties richting het warehouse 
  • Monitoren van de lopende zendingen en vroegtijdig inspelen op knelpunten 
  • Aanspreekpunt voor het warehouse 
  • Verantwoordelijk voor het transport met weg-, zee- en luchtvracht 
  • Contact onderhouden met leveranciers 
  • Voeren van tariefonderhandelingen 
  • Contact onderhouden met de Russische divisie en het vertalen bij bezoeken 

Functie

Customer Service Executive

Leeftijd

33

Woonplaats

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands zeer goed in woord en geschrift. Engels uitstekend in woord en geschrift. Russisch moedertaal.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel), FLORIS, Lotus Notus, SIEBEL, Manhattan