Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Niels (Customer Service Medewerker)

Niels is na het behalen van zijn hbo-diploma per toeval in de logistiek terecht gekomen. Hij is nu ruim 1 jaar werkzaam bij zijn huidige werkgever een groot logistiek dienstverlener. Hij vervult hier een startersfunctie waar hij samen met zijn collega's verantwoordelijk is voor het "ordermanagement". Na 1 jaar in deze rol is Niels op zoek naar een nieuwe uitdaging. Hij is wederom op zoek naar een functie binnen de logistiek bij een stabiele organisatie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. 

Niels is een jonge, vlotte jongen. Hij is gericht op ontwikkeling en wil uitgedaagd blijven. Niels heeft een voorkeur voor het werken in teamverband. Binnen het team is hij degene die het voortouw neemt. Hij denkt verder dan de bestaande processen en komt met nieuwe ideeën. Daarnaast is Niels klantgericht en gaat daarom voor het meest haalbare resultaat. 

Niels heeft 1 maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Schakel tussen de accountmanagers, de operatie en de klant 
  • Eerste aanspreekpunt voor de klant omtrent facturen en offertes 
  • Contactpersoon voor verschillende stakeholders 
  • Ordermanagement van A tot Z
  • Monitoren van de lopende zendingen en vroegtijdig inspelen op knelpunten 
  • Verbeteringen aandragen en implementeren 
  • Verantwoordelijk voor de voorbereiding van de luchtvrachtzendingen 
  • Rapporteren aan de diverse afdelingen op basis van KPI's 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

27

Woonplaats

Regio Venray

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels zeer goed in woord en geschrift. Duits voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel), CRM, SAP