Paulina (Customer Service Medewerker)

Paulina heeft ruim 15 jaar werkervaring waarvan drie jaar als Customer Service Medewerker bij een Internationale Logistiek Dienstverlener. In haar huidige functie is ze verantwoordelijk voor de complete afhandeling van inkomende- en uitgaande goederenstromen van industriële onderdelen voor een eigen klantportfolio wereldwijd. Hiervoor staat ze nauw in contact leveranciers, rederijen en de transporteurs om het volledige transportproces optimaal te laten verlopen. Wanneer er problemen zijn met de zending, zoekt zij direct naar de juiste oplossing en past dit dan ook toe. Daarnaast is Paulina ook verantwoordelijk voor de facturatie en verzamelt zij dagelijks de juiste informatie voor het opmaken van de inklarings- en exportdocumentatie. Ondanks dat Paulina het naar haar zin heeft in haar huidige rol, wordt de afdeling opgeheven. Met deze reden is zij dan ook op zoek naar een nieuwe uitdaging als Customer Service Medewerker.

Paulina is een sociale dame die graag in contact staat met andere mensen. Persoonlijke ontwikkelingen is voor haar erg belangrijk. Zo is ze tijdens haar loopbaan, zelf begonnen met een opleiding aan het STC om zich te kunnen verdiepen in haar functie. Dynamiek en afwisseling zijn twee belangrijke punten die ze graag terugziet in haar baan. Door haar communicatieve vaardigheden is Paulina in staat ad-hoc te schakelen in hectische situaties. Ze is een echte teamplayer, die voor haar collega’s zeker een stapje harder zet. Hierdoor kan ze elke dag met een voldaan gevoel naar huis.

Paulina is vanaf april fulltime beschikbaar en heeft een bespreekbare salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de complete afhandeling van inkomende- en uitgaande goederenstromen van industriële onderdelen van een eigen klantportfolio;
  • Het invoeren en verwerken van orders in het ERP-systeem en het printen van labels voor deze orders;
  • Het organiseren van natransport vanuit de terminal naar het warehouse via vaste vervoerders;
  • Met vaste vervoerders in contact staan voor het boeken plannen van ophaalmomenten en het coördineren van levertijden voor het inbound proces ;
  • Klantcontact omtrent levertijden, prijs, facturatie en bij problemen en afwijkingen de juiste oplossing bieden;
  • Inkomende facturen inboeken in Junas en D3?
  • Facturen voorbereiden door calculaties te maken en deze in overzichten te communiceren naar de klant voor extra duidelijkheid omrent de hoogte van de factuur;
  • Voorbereiden van instructies voor de opmaak van exportdocumentatie zoals T1 en EX-A, B/L’s en DGD voor de interne douaneafdeling;
  • Bijdragen aan verbetervoorstellen;
  • Het bijhouden van financiële administratie.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

39

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, YUNAS, D36 JD, Edwards, CRM, GAMMA, MS Dynamics, SuperOffice, MS Office, Excel, Word