Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Priska (Customer Service Medewerker)

Priska is een zeer ervaren jongedame op het gebied van customer service. De afgelopen drie jaar is ze werkzaam geweest bij een internationaal logistiek dienstverlener en heeft hier helemaal haar plek gevonden. Door haar zeer ruime ervaring in de functie van Customer Service Medewerker en Commercieel Binnendienst Medewerker is Priska sterk in het communiceren via telefoon en mail. Haar uitdaging is om de problemen van de klanten zo snel en goed mogelijk op te lossen. Daarnaast onderhoudt ze contact met zowel andere vestigingen internationaal als met internationale chauffeurs. De chauffeurs worden ook door Priska aangestuurd voor het laden en lossen van de ladingen. Indien klanten bellen voor het aanmelden van nieuwe zendingen, wordt er een offerte gemaakt die later wordt omgezet in een definitieve order. Bij het kwijt raken van een zending wordt Priska ingezet om te achterhalen waar dat de zending is gebleven en te bekijken hoe deze zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd kan worden. Priska maakt de personeelsplanning voor de afdeling Customer Service. Bij haar huidige werkgever is er geen ruimte om door te groeien. Daarom is Priska op zoek naar een nieuwe uitdaging in het verlengde van haar huidige functie.

Priska is een zeer spontane hardwerkende jonge dame. Ze is erg leergierig en wil zichzelf maximaal ontwikkelen. Door haar gedrevenheid pikt ze snel informatie op en is ze snel zelfstandig inzetbaar. Priska presteert beter onder druk en heeft graag uitdaging in haar werk. Bij een probleem kan ze goed de rust bewaren en staat ze klanten altijd netjes te woord. Indien ze verbeterpunten ziet, draagt ze deze altijd aan en zo zijn er bij haar huidige werkgever diverse aanpassingen doorgevoerd.

Priska heeft een opzegtermijn van 1 maand en een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Telefonisch contact onderhouden met klanten
  • Verwerken van e-mails betreffende klachten en nieuwe zendingen
  • Onderhouden van contact met internationale terminals
  • Chasen van pallets
  • Opmaken van offertes
  • Maken van de personeelsplanning voor de afdeling Customer Service

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

33

Woonplaats

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift. Duits redelijk in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Avaya, Greenfield, Trinicom, MS Office (Excel, Word, Outlook)