Amir (Teamleider Customer Service)

Amir is een zeer ervaren man met meer dan 18 jaar ervaring binnen de logistiek. Hij heeft zichzelf vanaf Heftruckchauffeur opgewerkt tot Supervisor Office. Doordat hij onderaan is begonnen, is hij bekend met vele facetten binnen het warehouse. In zijn huidige functie heeft hij veel verantwoordelijkheden richting de directie, klanten en het warehouse. Aan het begin van iedere dag wordt er samen met de directie een planning gemaakt voor de maximale workload van die dag. Direct daarna volgt er met de klant een conference call om te bepalen welke orders voorrang hebben. Inmiddels zijn de medewerkers aanwezig in het warehouse en geeft hij de opdrachten door aan de supervisors. De KPI’s worden nauwkeurig in de gaten gehouden en deze worden gerapporteerd aan de Operations Manager. Amir geeft direct leiding aan de afdeling Planning en Customer Service waar 17 medewerkers in totaal zitten. Daarnaast voert hij procesanalyses uit en zet verbeteringsplannen op. Zo is de office van 24 fte teruggebracht naar 17 fte. Uiteindelijk wordt de urenregistratie in orde gemaakt. Bij zijn huidige werkgever zijn er geen doorgroeimogelijkheden en daarom is Amir op zoek naar een nieuwe uitdaging in het verlengde van zijn huidige functie.

Amir is een vriendelijke spontane man. Hij kan zich goed aanpassen en werkt snel zelfstandig in een nieuwe omgeving. Hij is stressbestendig en kan goed werken onder druk. Hij vindt het leuk om zijn team te motiveren en samen goede resultaten te behalen. Daarnaast is Amir daadkrachtig en deinst hij niet terug om beslissingen te nemen die invloed hebben. Amir is een vaste kracht waar altijd op gerekend kan worden en hij denkt altijd mee in het belang van het bedrijf. Naar mijn mening is Amir een aanwinst voor iedere organisatie.

Amir heeft een opzegtermijn van 1 maand en een salarisindicatie van € 3.300,- euro bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Bepalen van de dagelijkse workload in directiemeetings
  • Dagelijks conference call met de klant om te bepalen wat er die dag voor werk wordt verzet
  • Direct leiding geven aan de afdeling planning en customer service (17 man totaal)
  • Monitoren van de afdelingen Planning en Customer Service 
  • KPI's prestaties versturen naar de klanten
  • Procesanalyse uitvoeren en verbeteringen opzetten voor de afdelingen. De afdeling Planning en Customer Service zijn efficiënter gaan werken, waardoor er van 24 naar 17 fte is gegaan
  • Wekelijks overleg met de Operations Manager

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

35

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, MIC, Inconso, Lm, WMS, VFE, Prologs, DPMA, DVAS, Impulz, MS Office (Word, Excel, Outlook)