Hanneke (Administratief Medewerker)

Hanneke is ruim 20 jaar geleden de logistiek ingerold waar ze begon als productiemedewerker voor een elektronica producent. Na diverse productie banen te hebben uitgevoerd op uitzendbasis vond ze in 2000 de vastigheid als assistent inkoper voor een logistiek postorder bedrijf. Hier verzorgde ze alle inkoop van materialen, zorgde ze ervoor dat deze tijdig weg gingen en deed ze de controle van facturen. Gezien haar zeer positieve werkhouding werd ze benaderd door haar leidinggevende om supervisor van het magazijn te worden. Hierbij verzorgde Hanneke de planning van het personeel, deed ze de kwaliteitscontrole en deed ze alle administratieve afhandelingen van inkomende en uitgaande zendingen. Door bedrijfseconomische redenen moest ze hier weg en heeft ze een nieuwe uitdaging gevonden bij een logistieke dienstverlener als Logistiek Administratief Medewerker. Hier regelde ze, doordat ze hier al veel ervaring mee heeft, alle administratieve afhandeling rondom het warehouse. Je moet hier denken aan cmr's, pakbonnen, T1's en de uren van het personeel. Helaas wordt haar contract niet verlengd en daarom is Hanneke op zoek naar een nieuwe uitdaging als Logistiek Administratief Medewerker

Hanneke is een zeer vriendelijke en gemotiveerde medewerker. Als supervisor heeft ze een zeer positieve werkstijl. Naar haar medewerkers toe kan ze streng, maar rechtvaardig zijn en ziet ze altijd de positieve kant in haar medewerkers. Wat haar een zeer prettige collega maakt. Daarnaast is Hanneke een zeer loyale medewerker, wat wel te zien is aan het feit dat ze al ruim 17 jaar bij dezelfde werkgever werkzaam is geweest. Verder verwerkt ze alle secuur en accuraat en is ze niet bang om wat uren extra te maken.

Hanneke is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.  

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het administratief verzorgen van binnenkomende en uitgaande goederen;
  • Opmaken van cmr's, pakbonnen en T1's;
  • Opmaken van werkorders voor het warehouse;
  • Contact onderhouden met de klant;
  • Inplannen van de binnenkomende containers;
  • Administratief verwerken van containers;
  • Contact onderhouden met de afdeling planning omtrent detentie en demurage;
  • Administratief verwerken van bevindingen.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

56

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Duits goed in woord en voldoende in geschrift.

Computervaardigheden

Intern plansysteem, Excel, Word