Ruim zeven jaar geleden is Mirella de logistieke wereld ingerold als Klanten Service Vertegenwoordiger. In deze functie was zij verantwoordelijk voor de klachtenafhandeling en het eerste aanspreekpunt voor de klant. Momenteel is Mirella werkzaam als Air Import Customer Service bij een grote Expediteur. Hier is zij verantwoordelijk voor het inboeken van de orders en de klachtenafhandeling van haar klanten. Tevens onderhandelt zij over tarieven van airliners en transporteurs. Mirella heeft spijt van haar overstap, omdat dee organisatie en de werkzaamheden niet overeen kwamen met haar verwachtingen. Mirella is op naar een Logistiek Dienstverlener waar zij zich verder kan ontwikkelen in een rol als teamleider Customer Service of op een Airfreight afdeling. Met haar ruime ervaring op het gebied van Customer Service en op de Import afdeling is zij klaar voor een stap omhoog.
Deze pittige jonge vrouw staat heel goed haar “vrouwtje” in een mannenwereld. Met haar ervaring is Mirella vertrouwd geraakt in het overtuigen, motiveren en enthousiasmeren van collega’s. Mirella is erg sociaal en communiceert eenvoudig op elk niveau. Mirella is oplossingsgericht en is recht door zee, hierdoor werkt zij secuur naar haar doel toe. Ze heeft een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed presteren onder druk, waardoor zij zich kan aanpassen aan iedere werkomgeving. Ze is vastberaden, gemotiveerd en heeft een natuurlijke drive om aan de slag te gaan en zich te ontwikkelen.
Mirella heeft een maand opzegtermijn en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.