Dominique (Customer Service Coordinator)

Gedurende een studieproject in de Rotterdamse haven, heeft Dominique haar hart verloren aan de logistiek. Vandaar dat zij zich de afgelopen vijf jaar bij een logistiek dienstverlener heeft ontwikkeld op het gebied van customer service. Niet alleen is zij operationeel actief geweest op de customer service, ook is Dominique zeer betrokken geweest bij de opzet van een nieuwe afdeling voor het transport van en naar Turkije. Nu alle processen geïmplementeerd zijn, loopt de afdeling op rolletjes. Daarnaast is zij sinds anderhalf jaar woonachtig in de regio van Tilburg, waardoor ook de reisafstand naar Rotterdam haar tegen is gaan staan. Vandaar dat Dominique momenteel op zoek is naar een nieuwe uitdaging bij haar in de regio. Om naast haar werkzaamheden ruimte te houden voor haar vrijwilligerswerk, is Dominique op zoek naar een functie voor vier dagen per week. Daarnaast vindt zij het erg belangrijk om in haar functie uitdaging en afwisseling te vinden. Het liefst is Dominique dan ook niet alleen operationeel bezig. 

Wat direct aan Dominique opvalt, is de positieve energie die zij met zich meedraagt. Ze is betrokken richting zowel collega's als klanten. Ook vindt zij het belangrijk haar steentje bij te dragen aan de maatschappij. Daarnaast houdt Dominique van efficiëntie; ze is een harde werker en gaat grondig en georganiseerd te werk. Dat Dominique een doorzetter is, blijkt wel uit de voltijd HBO-opleiding die zij op 24-jarige leeftijd nog is gestart en als top-of-the-class heeft afgerond.Tot slot is zij flexibel in het schakelen tussen werkzaamheden, maar ook in werktijden waardoor het eventueel werken in wisselende diensten voor haar geen probleem is. 

Dominique is per direct beschikbaar voor een functie voor vier dagen per week (32 uur) en zij heeft een bruto salarisindicatie van € 3.300,- per maand.  

Werkzaamheden

  • Opzetten van de afdeling customer service voor de nieuwe verbinding met Turkije
  • Inrichten van de processen 
  • Inwerken van nieuwe collega's 
  • Informeren en adviseren van klanten
  • Aansturen en adviseren van partners
  • Coördineren van de transporten
  • Opbouwen en onderhouden van klantrelaties
  • Oplossen van problemen
  • Afhandelen van klachten
  • Facturatie

Functie

Customer Service Coordinator

Leeftijd

34

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office: Excel, Word, Outlook