Babette (Customer Service Medewerker)

Na het behalen van haar WO Master is Babette gestart bij een logistiek dienstverlener. Vanwege haar bijbaantje als orderpicker wist Babette al goed hoe de processen in het warehouse lopen. Vandaar dat zij binnen no time van een administratieve functie door heeft kunnen groeien. Haar energie haalt Babette uit het begeleiden van het orderproces en met name de administratieve handelingen die komen kijken bij het exporteren van zendingen. Momenteel is Babette als coördinator verantwoordelijk voor de aansturing en begeleiding van een team van vijf medewerkers, maar in die functie voelt zij zich niet op haar plek. Het liefst is Babette als onderdeel van het team operationeel bezig met het uitzoekwerk. Vanwege haar interesse in deze richting zou Babette zich graag verder ontwikkelen in de richting van douanezaken. Vandaar dat zij heeft besloten haar huidige werkgever te verlaten. 

Babette is een vriendelijke en intelligente dame die zegt waar het op staat. Zo weten collega's en klanten direct wat ze aan haar hebben. Door structuur aan te brengen in haar werkzaamheden, houdt Babette het overzicht. Haar manier van werken is dan ook het voortdurend stellen van prioriteiten. Op basis daarvan plant zij haar eigen werk in zodat ze deadlines altijd behaalt. Dit maakt dat Babette ook zeer nauwkeurig te werk gaat. Ze is daadkrachtig en durft beslissingen te nemen waardoor ze werk oppakt en niet blijft hangen in langdradige overleggen.

Babette is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.700,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Aansturen van een team van vijf medewerkers 
  • Verantwoordelijk bij problemen en escalaties 
  • Schakel tussen de afdeling en manager 
  • In overleg met de Supervisor Warehouse opstellen van de personeelsplanning van het warehouse 
  • Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken 
  • Betrokken bij verschillende optimalisatieprojecten 
  • Eerste aanspreekpunt voor twee grote klanten 
  • Aannemen en verwerken van orders
  • Begeleiden van het orderproces
  • Opstellen van invoices en packing lists 
  • Aanvragen van exportdocumenten bij de afdeling Customs 
  • Coördineren van het transport

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

29

Woonplaats

Regio Roermond

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift, Duits voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

BluJay, Kewill, MS Office (Excel, Word, Outlook)