Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Kloe (Teamleider Customer Service)

Kloe is een enthousiaste Teamleidster met erg veel passie voor het werken met mensen. Toen Kloe vier jaar geleden naar Nederland is verhuisd heeft ze een snelle groei door gemaakt. Waar ze is begonnen op de Customer Service heeft zij zichzelf in een jaar tijd bewezen dat ze meer waard kan zijn voor haar werkgever. Zodoende stroomde ze op eigen bewezen diensten door tot Teamleidster. Dit heeft Kloe voor elkaar gekregen door aan te tonen dat er efficiënter gewerkt moest worden m.b.t. orders en documentatie. Kloe geeft momenteel leiding over 15 FTE die allemaal een andere nationaliteit hebben waardoor zij constant moet schakelen in haar manier van leidinggeven. Daarnaast regelt ze in diverse landen salesmeetings en is ze verantwoordelijk voor diverse rapportages van klanten over heel Europa.

Kloe is een sociale vrouw met een passie voor het aan de gang gaan met mensen. Hiermee toont ze ook aan dat collegialiteit en een hoge kwaliteit van klantgerichtheid erg belangrijk voor haar is. Met haar natuurlijke nieuwsgierigheid naar de gang van zaken is ze constant opzoek naar hoe zij het maximale uit zichzelf kan halen maar ook vooral uit anderen. Dit gecombineerd met haar doorzettingsvermogen en drive om constant te schakelen maakt Kloe een ware teamplayer, maar vooral iemand die het team mee op sleeptouw neemt.

Kloe heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van €3.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Aansturen van de het Customer Service Team zuid-oost Europa en Brazilië
  • Voeren en opstellen van beoordelings- en ontwikkelingsgesprekken 
  • Het monitoren van de KPI's
  • Het opstellen, bewerken en evalueren van targetaccounts
  • Dagelijks ondersteunen en optimaliseren van het Customer Service proces
  • Het ondersteunen van de Sales afdeling en het 1ste aanspreekpunt zijn voor alle Country Managers in haar regio
  • Het analyseren van klachten en resultaatgericht afhandelen
  • Verantwoordelijk voor diverse rapportages en bijdrage leveren aan de forecasting
  • Het onderhouden en uitbreiden van de klantenkring

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

40

Woonplaats

Breda

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands goed in woord en geschrift. Engels en Grieks uitstekend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, ERP, CRM, MS Office: Word, Excel