Adam (Teamleider Customer Service)

Adam is na het behalen van zijn hbo-opleiding begonnen in het sales-/accountmanagement. Na enige tijd werkzaam te zijn geweest, kwam hij erachter dat dit niet precies is wat hij zoekt. Customer Service Representative, dat is hetgeen waar hij zijn ei in kwijt kan. Begin 2014 heeft hij de kans gekregen om zowel Customer Service taken op zich te nemen, als de interne processen te verbeteren. Dit was voor Adam en schot in de roos. Hij heeft door middel van het verbeteren van processen meer persoonsgerichte service aan kunnen bieden en de gehele afdeling kunnen centraliseren. Helaas vielen zijn eigen werkzaamheden hier ook onder en is hij een nieuwe uitdaging aangegaan. Momenteel is hij werkzaam als Senior Customer Service Representative. In deze functie is hij het aanspreekpunt voor al zijn collega's, grote opdrachtgevers en de Customer Service manager. Doordat er bij zijn huidige werkgever geen duidelijke toekomstvisie is, merkt Adam dat hij vast komt te zitten. Hij wilt blijven groeien, zowel persoonlijk als professioneel. Dit is de reden dat Adam, samen met Extra Talent, op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Zijn voorkeur gaat uit naar functie als Teamleider of Senior Customer Service.

Adam is een spontane, sociale jongeman die weet waar zijn kracht ligt. Zijn kracht ligt bij de Customer Service en hierin wilt hij zichzelf ook blijven ontwikkelen. Adam is zeer open en eerlijk en hierdoor krijgt hij ook werkzaamheden geregeld bij zijn collega's en opdrachtgevers. Hij is van mening dat je pas leiding kan geven als je naast je collega’s staat om de processen inzichtelijk te krijgen. Ook is Adam enorm gedreven en betrokken bij zijn werkgever. 

Adam heeft een opzegtermijn van een volledige maand en een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor fungeren als eerste aanspreekpunt voor de grootste klanten.
  • Intern eerste aanspreekpunt voor alle customer service gerelateerde vragen.
  • Contract en marge beheer van klanten.
  • Bijwonen van budgetmeetings.
  • Projectmatig verbeteringen aandragen.
  • Projectleider: Happy people
  • Eerste aanspreekpunt voor alle internationale klanten.
  • Contact onderhouden met klant omtrent leveringen.
  • Klachten afhandelen en doorsturen naar desbetreffende persoon.
  • Administratief afhandelen van werkzaamheden.
  • Actief met klanten meedenken omtrent structurele oplossingen.
  • Voorraadbeheer.

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

0

Woonplaats

Oosterhout

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, MS Office; Excel, Word, Outlook, PowerPoint