Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Nienke (Customer Service Medewerker)

Nienke heeft ruime ervaring opgedaan als Customer Service Medewerker / Commercieel Medewerker Binnendienst binnen verschillende organisaties. Zo is ze niet onbekend met het plegen van telefonische acquisitie en weet ze goed hoe ze klanten te woord moet staan. Ze gaat graag servicegericht te werk en houdt altijd rekening met de behoefte van de klant én de organisatie. Nienke heeft ook al wat logistieke ervaring opgedaan en heeft een aantal maanden gewerkt als Transportplanner. Hier was ze in haar eentje verantwoordelijk voor de routeplanning van zo’n 7/8 routes per dag binnen Nederland en België. Naast het plannen was ze bezig met het monitoren van de routes, anticipeerde ze op wijzigingen en stuurde ze de chauffeurs aan. Ze werkte hier nog niet met een geautomatiseerd plansysteem, dus dat maakte het erg complex. Op dit moment is Nienke werkzaam als Customer Service Medewerker bij een logistiek dienstverlener, waar ze het eerste aanspreekpunt is voor de klanten. Nienke heeft meer in haar mars en staat open voor een nieuwe uitdaging waar zij de kans krijgt om zich verder te ontwikkelen op logistiek gebied.

Nienke is een spontane en vrolijke dame die graag werkt binnen een organisatie met een open- en informele sfeer. Ze is goed in het stellen van prioriteiten en in drukke situaties weet ze het hoofd koel te houden. Ze is dus zeker stressbestendig. Ook kan ze snel schakelen en gaat ze gestructureerd te werk. Nienke is duidelijk in haar communicatie en werkt erg servicegericht. Ze weet, door de juiste vragen te stellen, de klantbehoefte goed te achterhalen. Efficiënt werken is iets wat Nienke belangrijk vindt en ze denkt ook altijd na over hoe een bepaald proces beter/efficiënter kan. Tevens is Nienke erg leergierig en staat ze open om nieuwe dingen te leren en zichzelf verder te ontwikkelen.

Nadja is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.700,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Contact onderhouden met leveranciers per chat, mail en telefoon binnen Nederland en België; 
  • Verantwoordelijk voor het upsellen en crossellen; 
  • Afhandelen van retouren;
  • Klachtenafhandeling;
  • Schakelen met interne afdelingen zoals Facturatie;
  • Verbeteren van processen.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

27

Woonplaats

Venlo

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift; Engels goed in woord en geschrift; Duits matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Salesforce, AS400 en MS Office (Word, Excel, Outlook)