Inez (Logistiek Coördinator)

Inez heeft ondanks haar jonge leeftijd, al veel ervaring in de logistieke sector. Door privé omstandigheden is ze per januari 2014 begonnen met werken. Waar ze begonnen is als Account support, is Inez nu werkzaam als Logistiek Coördinator. Hier is ze verantwoordelijk voor al het transport vanuit Spanje richting de rest van de wereld. Om dit in goede banen te leiden heeft ze dagelijks contact met logistieke dienstverleners in de verschillende modaliteiten, maakt ze prijsafspraken en draagt ze zorg dat alles tijdig wordt geleverd. Inez zit in principe op haar plek, maar ze is zeer geïnteresseerd in de andere kant van de tafel. Dit is ook de reden dat ze op zoek is naar een nieuwe uitdaging als Transportplanner of Expediteur bij een logistieke dienstverlener

Inez is een zeer spontane, vrolijke jongedame die enorm leergierig is. Deze leergierigheid uit zich in het feit dat ze een hbo studie wilt gaan volgen die aansluit op haar werk. Zo kan Inez laten zien dat ze daadwerkelijk wel over een bepaald denkniveau beschikt. Verder durft Inez keuzes te maken en hier de verantwoordelijkheid voor te dragen. Ze staat positief in het leven en dit werkt zeer aanstekelijk richting haar collega's en de logistieke dienstverleners waar ze dagelijks mee in contact staat.

Inez is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €2.900,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Volledig verantwoordelijk voor het coördineren van het transport van alle bulkgoederen vanuit Spanje naar de rest van de wereld.
  • Zorg dragen aan een tijdige lossing en levering.
  • Contact onderhouden met verschillende logistieke dienstverleners.
  • Transporten coördineren over weg- en zeevervoer.
  • Contact onderhouden met interne collega's voor het optimaal laten verlopen van de processen.
  • Klanten op de hoogte brengen van de status van de zendingen.
  • Just in Time leveringen bijhouden.
  • Groeperen van goederen.
  • Administratief verwerken van werkzaamheden.

Functie: Helpdesk Specialist

Periode: februari 2016 - september 2017

  • Eerste aanspreekpunt voor alle klanten, collega's en derden wereldwijd.
  • Klantgericht de problemen oplossen.
  • Informatie uit SAP Traceren.
  • Contact onderhouden met zowel intern als extern omtrent facturatie.
  • Controleren, herstellen en inboeken van de facturen.
  • Project opzetten omtrent een nieuwe systeem.

Functie: Invoice Administrator

Periode: januari 2015 - januari 2016

  • Controleren, invoeren en coderen van de facturen.
  • Nauw samenwerken met collega's omtrent facturatie.
  • Administratieve werkzaamheden omtrent alle transporten.

Functie

Logistiek Coördinator

Leeftijd

24

Woonplaats

Terneuzen

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Kroatisch uitstekend in woord en geschrfit. Engels goed in woord en geschrift. Duits voldoende in woord en matig in geschrift.

Computervaardigheden

SAP, OTM, MS Office (Excel, Word, Outlook, powerp