Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Anke (Manager Customer Service)

Anke heeft de afgelopen jaren een brede vakkennis en werkervaring opgedaan binnen de logistiek. Na een bezoek aan het distributiecentrum van haar toenmalige werkgever is haar passie voor de logistiek ontstaan en heeft zij de keuze gemaakt om een carrière switch te maken. Deze pakte erg goed uit, omdat Anke in de daaropvolgende jaren verantwoordelijk is geweest voor diverse operationele en office processen van een aantal grote marktleiders. Zo heeft zij meegewerkt aan de implementatie van nieuwe processen en systemen en is ze verantwoordelijk geweest voor ± 400 medewerkers in piekperioden. In haar huidige functie ligt de focus op het verbeteren, ontwikkelen en implementeren van interne en externe processen met betrekking tot de opslag en distributie van een organisatie in de e-commerce. Anke is hierbij verantwoordelijk voor de customer service afdeling en de front- en backoffice. Helaas is er geen match met de bedrijfscultuur en daarom is Anke op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarbij ze haar kracht in het verbinden van mensen en afdelingen en het opzetten van processen in kan zetten, om door middel van samenwerking de gewenste resultaten te bereiken.

Anke is een veelzijdige, leergierige en vooruitstrevende medewerkster die verantwoordelijkheden op zich neemt en niet bang is om knopen door te hakken. Ze is een echte Peoplemanager die op een sociale en mensgerichte manier alles uit de persoon haalt om de persoonlijke en zakelijke doelstellingen te behalen. Goede communicatie en vertrouwen zijn voor Anke de kerningrediënten voor een goede samenwerking, evenals de ruimte om haar creativiteit in te zetten om een team mee te kunnen nemen in de beslissingen. Haar positieve instelling en huidige kennis en ervaring spelen hierbij een belangrijke rol. In combinatie met een sterk analytisch vermogen weet Anke knelpunten te signaleren en daarbij verbetervoorstellen aan te dragen.

Anke heeft een salarisindicatie van €4.750,- bruto per maand op basis van fulltime en heeft een opzegtermijn van één maand.

Werkzaamheden

  • Aansturen 14 medewerkers - afdeling bedrijfsbureau + Customer Service + Transportplanning;
  • Analyseren/optimaliseren (niet)operationele processen;
  • Verantwoordelijk voor productiviteit en KPI's;
  • Productieplanning;
  • Transportplanning (in eigen beheer);
  • Inventory;
  • Implementatie nieuwe systemen (SAP)/operationele processen.

Functie

Manager Customer Service

Leeftijd

36

Woonplaats

Roermond

Salaris

€4.500 tot €5.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord in geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)