Kerim (Customer Service Medewerker)

Na ruim 15 jaar diverse (leidinggevende) functies te hebben vervuld binnen de grootste supermarktketens van Nederland heeft Kerim besloten om een carrière switch te maken. Na ruim vijf jaar de functie bedrijfsleider te hebben vervuld, wilde hij zich graag verder ontwikkelen binnen een andere branche. Zo kwam hij terecht in de logistiek en dit is hem erg goed bevallen. Hij is begonnen als logistiek medewerker en is sinds een half jaar werkzaam op de Customer Service afdeling van een internationaal logistiek dienstverlener. Hij is hierbij het eerste aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot klachtenafhandeling en afwijkingen in de zendingen. Hij is daarnaast verantwoordelijk voor een correcte verwerking van de binnenkomende (spoed) orders. Deze orders zet hij door naar het Warehouse en selecteert vervolgens de juiste shipping methode om de zendingen succesvol te coördineren naar de plaats van bestemming. Het opstellen van de exportdocumentatie en het onderhouden van contacten met transporteurs behoort ook tot zijn takenpakket. Vanwege zijn uitzendcontract heeft Kerim niet de volledige zekerheid over zijn rol binnen de organisatie en daarom is hij latent op zoek naar een soortgelijke functie als Customer Service medewerker

Kerim is een leergierige en prestatiegerichte medewerker met een positieve instelling. Hij is zeer analytisch ingesteld en wil graag het gehele proces van zijn werk meemaken, daarom is hij bij elke werkgever onder aan de ladder begonnen om van A tot Z alle stappen te hebben gezien. Stress past niet in zijn woordenboek en ad hoc momenten ziet Kerim als zijn grootste uitdaging. Hij weet hierin snel te schakelen en rustig te blijven om tot de juiste oplossing te komen. Zijn collega’s omschrijven hem als vrolijk en gul en door zijn directe houding is hij een goede sparringpartner. Kerim beheerst de Nederlandse, Engelse, Duitse en Turkse taal goed in woord en geschrift.

Kerim is per direct fulltime beschikbaar heeft een salarisindicatie van €2.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot klachtenafhandeling en afwijkingen in de zendingen; 
  • Uitvoeren van administratieve controles en juiste zendingen; 
  • Registreren van KPI's; 
  • Verwerken van binnenkomende orders en doorzetten naar het Warehouse; 
  • Verwerken van spoedorders; 
  • Onderhouden van contacten met transporteurs; 
  • Bepalen van de juiste shipping methode afhankelijk van de zendingen; 
  • Opstellen exportdocumentatie; 
  • Rapporteren aan de Supervisor. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Venray

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)