Hjar (Customer Service Medewerker)

Hjar heeft een jaar ervaring als Customer Service Agent. Binnen het eerste jaar heeft ze zelfstandig twee nieuwe projecten ontwikkeld die in alle vijf de vestigingen van haar huidige organisatie zijn geïmplementeerd. Het ene project is een gestructureerd archief met een digitale database. Het andere project is een efficiëntere checklist die wordt gebruikt voor het controleren van goederendocumentatie. Beide projecten heeft ze op eigen initiatief ontwikkeld voor een beter en efficiënter werkproces. Daarnaast was Hjar verantwoordelijk voor het verwerken van orders, behandelde ze douane documenten en stelde ze CMR's en DGD's op. Tevens heeft ze afgelopen december haar ADR-certificaat gehaald. Hjar is samen met afdeling Front Office verantwoordelijk voor de Security van de organisatie en zij waren ook het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en leveranciers. Doordat Hjar niet kan doorgroeien bij haar huidige werkgever is ze op zoek naar een organisatie met een beter toekomstperspectief en ruimte voor eigen inbreng. 

Hjar is een sociale en optimistische vrouw. Ze krijgt energie van uitdagingen binnen haar werkomgeving en in hectische situaties weet zij juist de rust te bewaren. Ook denkt Hjar actief mee over procesverbetering. Dit blijkt uit haar eerder behaalde successen. 

Hjar is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.750,- bruto op basis van 40 uur. 

Werkzaamheden

  • Ontwikkelen nieuwe projecten voor procesverbetering;
  • Behandelen van CMR, T1, EU-A douane documenten;
  • Het verwerken van orders;
  • Eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en leveranciers;
  • Inkoop van koffie tot dataloggers voor het meten van temperatuur container;
  • Maken van CMR's en DGD's. 
  • Controleren en behandelen van ADR-goederen. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederland Engels Arabisch

Computervaardigheden

SEO, Content Wrtighting, Wordpress, MS Office (Word, Excel, Powerpoint)