Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Ivanka (Administratief Medewerker)

Ivanka is na het afronden van de hbo-opleiding Management, Economie en Recht aan de slag gegaan als Administratief Medewerker bij verschillende logistieke bedrijven. Ze is per toeval in de logistieke wereld beland en voelde zich al snel thuis. Bij haar huidige werkgever was ze eindverantwoordelijke van verschillende mutaties van pensioenen. Daarnaast verwerkte ze binnenkomende verzoeken in het systeem en controleerde ze de mutaties van andere medewerkers. Verder heeft Ivanka ervaring op gedaan met het controleren van de voorraad, het uitvoeren van correcties in het WMS systeem en het aansturen van magazijn personeel. Ivanka is vanwege een reorganisatie op zoek naar een nieuwe administratieve uitdaging waar zij vastigheid en een open werkcultuur aantreft.

 

Ivanka is een harde werker die op een slimme en doelgerichte manier aan de slag gaat. Ze ziet kansen in plaats van hindernissen en maakt na het bekijken van alle opties een weloverwogen keuze. Hierdoor signaleert ze vroegtijdig hindernissen en is ze niet bang deze aan te pakken. Dit blijkt uit de grote stappen die ze bij haar vorige werkgever heeft mogen maken dankzij haar pragmatische instelling.

 

Ivanka is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.400,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor verschillende mutaties in SAP, zoals aangifte geboorte kind of een trouwverzoek; 
  • Binnenkomende verzoeken verwerken in systeem;
  • Eind controleur van alle pensioen mutaties;
  • Verwerken van klantendossier. 

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

51

Woonplaats

Moerdijk

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Russisch uitstekend in woord en geschrift. Engels en Oekraïens goed in woord en geschrift. Nederlands voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Leanapps Life, WMS Vanbostel, MS Office (Word, PowerPoint, Excel).