Haroun (Transportplanner)

Haroun is zijn hbo-opleiding Commerciële Economie aan het afronden en is 2 jaar werkzaam in de logistieke wereld als Transportplanner bij een detailhandelaar. Hij is dankzij een vriend in deze wereld terecht gekomen en wil hier graag zijn volgende stappen in zetten. Bij zijn huidige werkgever is hij verantwoordelijk voor de operationele inbound planning van een bepaalde afdeling, verwerkt hij spoedaanvragen in de planning en onderhoudt hij contact met alle DC's en chauffeurs. Daarnaast heeft Haroun ook ervaring met het inkopen en verkopen van goederen in Duitsland, onderhandelen over prijzen en met het automatiseren van verschillende werkprocessen binnen een overheidsinstelling. Haroun mist de uitdaging in zijn huidige baan en is daarom op zoek naar een functie waar hij probleemoplossend te werk kan gaan met daarbij administratieve taken. 

 

Haroun is een rustige jongeman die accuraat en geordend te werk gaat. Hij heeft een flexibele instelling en staat ook op oproep basis klaar voor de organisatie. Haroun houdt zijn hoofd koel, zeker in stressvolle situaties. Hierdoor weet hij op drukke momenten het overzicht te behouden en prioriteiten te stellen. Haroun heeft een sterk oplossend vermogen en ziet overal kansen in plaats van hindernissen. 

 

Haroun heeft een maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de operationele planning voor de afdeling houdbaar en vries;
  • Inplannen van alle zendingen van leveranciers naar de verschillende DC's verspreid door heel Nederland;
  • Inplannen van zendingen van verschillende DC's naar de filialen;
  • Vermijden van lege kilometers; 
  • Verwerken van spoedorders in de planning;
  • Contact onderhouden met alle DC's en chauffeurs. 

Functie

Transportplanner

Leeftijd

25

Woonplaats

Gorinchem

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel, Powerpoint)